Altså det kommer jo an på mange ting. Har man mange penge kan man bruge mange - har man få finder man billigere alternativer. Man kan få alt får et par tusinde eller man kan bruge 50.000 på alle tingene hvis man vil have mærkevare i alt.
Og så kommer det også an på om man kun køber alle de nødvendige ting eller også vil have nogle af luksustingene (som nok er rare at have, men ikke livsnødvendige)..
Plus skal man lave et værelse til baby? Så kan det også koste med malling og istandsættelse af værelse.
Herhjemme bor i en en toværelseslejlighed, vi har fået barnevognen (men havde alligevel købt den selvom vi ikke havde fået den betalt) og han skal sove i familievugge i starten. Så har vi købt en puslekommode til skift.
Jeg vil tro vi ender på et sted mellem 10.000-15.000kr.. Og ud fra hvad jeg har hørt hos andre - så er det vidst meget almindeligt at være deromkring +/-. Der er rigtig mange ting man KAN købe og som førstegangs kan man hurtigt blive forvirret og "overtalt" til at købe diverse ting og sager. Så det er nok mit bud.
Anmeld
Citér