Navn mærker til tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.869 visninger
15 svar
9 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. august 2015

Anonym trådstarter

Mit barn skal begynde bh og ved ikke hvad og hvordan jeg skal skrive navn på tøjet, hvad gøre i??  

Må gerne vise billede tak 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2015

TNBC

Anonym skriver:

Mit barn skal begynde bh og ved ikke hvad og hvordan jeg skal skrive navn på tøjet, hvad gøre i??  

Jeg har hørt mange der bruger sådan en her. https://www.babadut.dk/produkter/?brand=17-toejstempelreg&gclid=CJvilJbh0ccCFYHNcgodPEgPrw 

Anmeld Citér

30. august 2015

Anonym trådstarter

Send lige igen kan ikke trykke

Anmeld Citér

30. august 2015

TNBC

Anonym skriver:

Send lige igen kan ikke trykke

Jeg er på mobil. Kopier det og sæt det ind��

Anmeld Citér

30. august 2015

fruD

Jeg har købt på navnelapper.dk. De er super gode og holder rigtig godt. Der er virkelig hurtig levering på. Det er klistermærker så de skal ikke engang stryges på :-)

Anmeld Citér

30. august 2015

Anonym trådstarter

fruD skriver:

Jeg har købt på navnelapper.dk. De er super gode og holder rigtig godt. Der er virkelig hurtig levering på. Det er klistermærker så de skal ikke engang stryges på :-)

Den har jeg set men jeg var bekymre for at de falder når man vaskwe tøjet eller sidder fast i tøjet 

Anmeld Citér

31. august 2015

Anonym trådstarter

fruD skriver:

Vil du vise hvordan den ser ud??

Anmeld Citér

31. august 2015

fruD

Nu er det godt nok i en vikingehjelm men de er også nemme i tøjet. Jeg har aldrig oplevet af de er faldet af tøjet. Og kun en enkelt gang at den er faldet af madkassen i opvaskeren. Vi er fuldt ud tilfredse. 

Som pædagog kan jeg kun anbefaæe navn i ALT! :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

31. august 2015

Anonym trådstarter

fruD skriver:

Nu er det godt nok i en vikingehjelm men de er også nemme i tøjet. Jeg har aldrig oplevet af de er faldet af tøjet. Og kun en enkelt gang at den er faldet af madkassen i opvaskeren. Vi er fuldt ud tilfredse. 

Som pædagog kan jeg kun anbefaæe navn i ALT! :-)

Smart, så kan jeg bestille den tak 

Anmeld Citér

31. august 2015

Noahmor

Anonym skriver:

Vi køber hos navnelapper.dk. Og det holder bare. Sætter ikke lige billede ind, da der står efternavn på. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.