Overlader til emmaljunga hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.322 visninger
6 svar
1 synes godt om
30. august 2015

Bella&Lina

har lige købt denne emmaljunga scooter 2.0 brugt. Det medfulgte ikke overlæder/fodpose. Er der nogen der ved om det kan tilkøbes? Evt hvor? Og i samme farver eller? Har prøvet og Google lidt men det virker som om det kun er til de nye modeller .... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2015

Mom2

Bella&Lina skriver:

har lige købt denne emmaljunga scooter 2.0 brugt. Det medfulgte ikke overlæder/fodpose. Er der nogen der ved om det kan tilkøbes? Evt hvor? Og i samme farver eller? Har prøvet og Google lidt men det virker som om det kun er til de nye modeller .... 

Du kan være heldig at Ønskebørn kan få det hjem til dig. Mener de koster omkring 700.- fra ny

Anmeld Citér

31. august 2015

Bella&Lina

Du kan være heldig at Ønskebørn kan få det hjem til dig. Mener de koster omkring 700.- fra ny

Ooh, det var ikke lidt da  men tak for svar  nu må der lige overvejes om man skal lave et selv istedet..

Anmeld Citér

31. august 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg har overlæder til min super nitro, og er bare så glad for det! Mener det kostede ca 500 kr ekstra at få med, og så var det i matchende farve.

Jeg handlede i babysam.

Anmeld Citér

31. august 2015

Lenchick

Vi har denne model, i sort/hvid og forhandlede overlæder som "rabat" da det var lige før der er kommet nye farver. Den kostede 599 i Babysam. 

Vi bruger vores rigtig meget i efterår/vinter måneder. 

Som der blev nævnt her i tråden kan du prøve at høre i Babysam om de har nogle liggende. Mange købere fravælger at købe et overlæder pga prisen

Anmeld Citér

31. august 2015

Lenchick

Vores ser sådan ud og er så godt at have når det er koldt og blæser. Vi bor på landet og går tit ved vandet og igennem skov og eng, hvor der kan være vådt. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

31. august 2015

GrønStjerne

Jeg har en Nitro i samme farve og den er fra 2009. Jeg tror du skal være ret heldig for at finde et forlæder i lige den farve...

Jeg ville nok satse på at finde et der tilnærmelsesvist ligner, du kan jo se hvad der var af farver sidste år, de kan nok fås endnu.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.