Brasiliansk voks, holder det? Erfaringer søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.181 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. august 2015

Anonym trådstarter

Hej hej hej, det bliver sgu en anonym tråd for jeg er sindssygt flov haha

Jeg vil gerne prøve at få vokset understellet.. alt skal væk. Men jeg er i tvivl om det er pengene værd. Mit hår vokser sindssygt hurtigt dernede, og når jeg barberer mig er jeg glat i max 24 timer før der igen er stubbe  Og jeg er så træt af det kløe og ubehag når lortet vokser ud igen

Jer som har prøvet brasiliansk voks (hedder det overhovedet det, når alt skal væk? Eller er det en Hollywood? ) er i glade for det? Hvor længe holder det på jer i forhold til hvis i barberer? Vokser de også en imellem ballerne? For det ved jeg ikke helt hvordan jeg har det med, selvom jeg vist også har en urskov deromme. Er sgu lidt blufærdig, så blufærdig at jeg overvejer at bestille tid i den by hvor jeg studerer, i stedet for den by hvor jeg bor, bare så jeg er sikker på ikke at rende ind i vokse konen i gågaden.. Selvom hun jo er pisse ligrlgsd med at jeg har kønsbehåring som en fucking mand 

Hjæææælpppp.. 

Hilsen det behårede monster 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2015

modesty

Anonym skriver:

Hej hej hej, det bliver sgu en anonym tråd for jeg er sindssygt flov haha

Jeg vil gerne prøve at få vokset understellet.. alt skal væk. Men jeg er i tvivl om det er pengene værd. Mit hår vokser sindssygt hurtigt dernede, og når jeg barberer mig er jeg glat i max 24 timer før der igen er stubbe  Og jeg er så træt af det kløe og ubehag når lortet vokser ud igen

Jer som har prøvet brasiliansk voks (hedder det overhovedet det, når alt skal væk? Eller er det en Hollywood? ) er i glade for det? Hvor længe holder det på jer i forhold til hvis i barberer? Vokser de også en imellem ballerne? For det ved jeg ikke helt hvordan jeg har det med, selvom jeg vist også har en urskov deromme. Er sgu lidt blufærdig, så blufærdig at jeg overvejer at bestille tid i den by hvor jeg studerer, i stedet for den by hvor jeg bor, bare så jeg er sikker på ikke at rende ind i vokse konen i gågaden.. Selvom hun jo er pisse ligrlgsd med at jeg har kønsbehåring som en fucking mand 

Hjæææælpppp.. 

Hilsen det behårede monster 

Jeg prøvede det i en kort periode fordi jeg var nysgerrig. Tror at jeg har fået fjernet hår 4-5 gange. Jeg synes at hårene vokser ret hurtigt ud igen. Måske efter en uges tid begynder hårene at komme igen.

Først brugte jeg det der hedder sugaring. Sidste gang ville jeg prøve den mere traditionelle voks, som resulterede i en overfølsom reaktion som jeg har haft to udbrud af igen efterfølgende. Plus en masse indgroede hår.

Don't do it, er mit råd. Det er ikke tiden, pengene eller smerten værd.

Jeg trimmer mine hår i cirka 1-2 centimeters længde i stedet, og har det fint med det. 

Jeg overvejer dog at få vokset kun i røven, med sugaring (når min hud engang er faldet helt til ro og er klar igen). Det gør overhovedet ikke ondt og er hurtigt overstået.

Anmeld Citér

30. august 2015

FruK

Jeg har fået det gjort en lang periode, men er gået tilbage til barbering.

Jeg har prøvet alt hvad de anbefalede af peeling osv mod knopper uden den store effekt. Det der virkede bedst var at skrubbe med en hamphandske, hvilket jeg selv fandt på - og som så heller ikke var helt optimalt. Den første uge efter voks var god. Så kom 1-2 uger med knopper fra hår der begyndte at vokse ud og så 1-2 uger med hår der skulle vokse lange nok til at få dem vokset igen. Altså meget lidt tid, hvor det egentlig var godt. Fik vokset hver 5. uge, som de anbefaler. Jeg fik vokset det hele. 

Jeg er gået tilbage til barbering. Men det skal gøre ofte, for at undgå generne. Hver eller hver anden dag. Og så er handsken igen det, der virker bedst mod knopper/kløe hos mig.

Anmeld Citér

30. august 2015

Krydserfingre

Jeg er kosmetolog og laver maaaaaange brasilianske voks. Også på mig selv Jeg og mine kunder er vilde med det. De fleste kommer hver 4 uge. Hvis du er fra Kbh området er du velkommen til at sende en privat besked. Laver dem til 250kr med hård voks som er super god  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.