Brasiliansk voks, holder det? Erfaringer søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.181 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. august 2015

Anonym trådstarter

Hej hej hej, det bliver sgu en anonym tråd for jeg er sindssygt flov haha

Jeg vil gerne prøve at få vokset understellet.. alt skal væk. Men jeg er i tvivl om det er pengene værd. Mit hår vokser sindssygt hurtigt dernede, og når jeg barberer mig er jeg glat i max 24 timer før der igen er stubbe  Og jeg er så træt af det kløe og ubehag når lortet vokser ud igen

Jer som har prøvet brasiliansk voks (hedder det overhovedet det, når alt skal væk? Eller er det en Hollywood? ) er i glade for det? Hvor længe holder det på jer i forhold til hvis i barberer? Vokser de også en imellem ballerne? For det ved jeg ikke helt hvordan jeg har det med, selvom jeg vist også har en urskov deromme. Er sgu lidt blufærdig, så blufærdig at jeg overvejer at bestille tid i den by hvor jeg studerer, i stedet for den by hvor jeg bor, bare så jeg er sikker på ikke at rende ind i vokse konen i gågaden.. Selvom hun jo er pisse ligrlgsd med at jeg har kønsbehåring som en fucking mand 

Hjæææælpppp.. 

Hilsen det behårede monster 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2015

modesty

Anonym skriver:

Hej hej hej, det bliver sgu en anonym tråd for jeg er sindssygt flov haha

Jeg vil gerne prøve at få vokset understellet.. alt skal væk. Men jeg er i tvivl om det er pengene værd. Mit hår vokser sindssygt hurtigt dernede, og når jeg barberer mig er jeg glat i max 24 timer før der igen er stubbe  Og jeg er så træt af det kløe og ubehag når lortet vokser ud igen