LBK skriver:
Jeg synes ellers jeg har pustet så meget vestøv i din retning at jeg er blevet helt blå i hovedet..
Ja nu kunne din bebs da godt tage at komme ud.
Hvordan går det nu?

Tak for det fedeste billede på min nethinde - dig i stolen ammende, pustende og stønnede helt blå i hovedet haha
Kraftige plukkeveer endnu - men skal jo klemme balderne sammen hele dagen i dag da min mor har fødselsdag - regner med jeg kontakter en som vil udøve noget akupunktur på mig enten i morgen eller tirsdag.
afventer svar fra sygehuset om jeg har leverbetinget graviditetskløe - for så skal jeg sættes i gang (det har jeg jo prøvet før og må nok erkende at jeg hellere vil det end at gå her og ikke ide en skid haha)
jordemoderen i forgårs på sygehuset ville ikke mærke på min livmoderhals, for tænk hvis jeg gik i fødsel
det ville jo være skrækkeligt min baby kom 4 dage før tid - men fik scannet den lille da jeg i min sidste graviditet blev sat i gang pga nedsat flow i navlestrengen og ham her trives så fint så han kommer nok om 14 dage (er ved at gå til - kan ikke sove eller være nogle steder)
Anmeld
Citér