Hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.185 visninger
10 svar
4 synes godt om
30. august 2015

Jegkiggerpåfugle

hvornår tror i der kan ske noget med min fødsel af barn nummer to? 

Min slimprop gik sidste torsdag og der skete ikke en skid - jeg havde sådan håbet jeg var en af de piger som kunne få veer dagen efter - her i dag er min slimprop gået igen og jeg har haft hård mave (plukkeveer) hele aften og baby er EKSTREM aktiv og sparker helt vildt.

endvidere har jeg haft influenza ligende symptomer og diarré de sidste 14 dage med kvalme uden feber. 

Føler at jeg ser spøgelser hele tiden, har ondt i ryggen / lænden når jeg sidder op men det kunne jo ligeså godt være nogle nerver 

Vil bare gerne have den bebs ud nu og hvis ikke nu så først på tirsdag - for min skønne mor har fødselsdag på mandag (der skal jeg klemme balderne sammen) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Hvor langt er det nu du er?

umiddelbart lyder symptomerne jo helt efter bogen og du kan gå i fødsel hvert øjeblik det skal være

Men der kan vel også sagtens gå yderligere 14 dage

Kroppen er en mærkværdig ting!

Anmeld Citér

30. august 2015

Jegkiggerpåfugle

SDD skriver:

Hvor langt er det nu du er?

umiddelbart lyder symptomerne jo helt efter bogen og du kan gå i fødsel hvert øjeblik det skal være

Men der kan vel også sagtens gå yderligere 14 dage

Kroppen er en mærkværdig ting!

Ja jeg ved det godt men min krop og mit hoved klare ALDRIG 14 dage mere. 

Jeg har termin på torsdag - så jeg er i dag 39+3 (men man håber vel altid at kunne føde før når det nu er anden gang)

Anmeld Citér

30. august 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Jegkiggerpåfugle skriver:

Ja jeg ved det godt men min krop og mit hoved klare ALDRIG 14 dage mere. 

Jeg har termin på torsdag - så jeg er i dag 39+3 (men man håber vel altid at kunne føde før når det nu er anden gang)

Sender en masse vestøv i din retning 

kan sagtens sætte mig ind i følelsen

Anmeld Citér

30. august 2015

Jegkiggerpåfugle

SDD skriver:

Sender en masse vestøv i din retning 

kan sagtens sætte mig ind i følelsen

Tak man føler også man har hårdt brug for det nu 

Anmeld Citér

30. august 2015

LBK

Jeg synes ellers jeg har pustet så meget vestøv i din retning at jeg er blevet helt blå i hovedet.. 

Ja nu kunne din bebs da godt tage at komme ud. 

Hvordan går det nu?

Anmeld Citér

30. august 2015

Benjamins'mor

Det er svært at sige. Min slim prop gik over 3 dage og på 3 dagen fik jeg veer og fødte. 

Anmeld Citér

31. august 2015

Jegkiggerpåfugle

LBK skriver:

Jeg synes ellers jeg har pustet så meget vestøv i din retning at jeg er blevet helt blå i hovedet.. 

Ja nu kunne din bebs da godt tage at komme ud. 

Hvordan går det nu?

Tak for det fedeste billede på min nethinde - dig i stolen ammende, pustende og stønnede helt blå i hovedet haha  

Kraftige plukkeveer endnu - men skal jo klemme balderne sammen hele dagen i dag da min mor har fødselsdag - regner med jeg kontakter en som vil udøve noget akupunktur på mig enten i morgen eller tirsdag.

afventer svar fra sygehuset om jeg har leverbetinget graviditetskløe - for så skal jeg sættes i gang (det har jeg jo prøvet før og må nok erkende at jeg hellere vil det end at gå her og ikke ide en skid haha) 

jordemoderen i forgårs på sygehuset ville ikke mærke på min livmoderhals, for tænk hvis jeg gik i fødsel  det ville jo være skrækkeligt min baby kom 4 dage før tid - men fik scannet den lille da jeg i min sidste graviditet blev sat i gang pga nedsat flow i navlestrengen og ham her trives så fint så han kommer nok om 14 dage (er ved at gå til - kan ikke sove eller være nogle steder) 

Anmeld Citér

31. august 2015

Jegkiggerpåfugle

Benjamins'mor skriver:

Det er svært at sige. Min slim prop gik over 3 dage og på 3 dagen fik jeg veer og fødte. 

Bare det var mig - nu er den gået over to gange og har kun haft kraftige plukkeveer som ikke har gjort vildt ondt men baby sparker når der kommer plukkeveer - det gør til gengæld MEGA ondt 

Anmeld Citér

31. august 2015

LBK

Jegkiggerpåfugle skriver:

Tak for det fedeste billede på min nethinde - dig i stolen ammende, pustende og stønnede helt blå i hovedet haha  

Kraftige plukkeveer endnu - men skal jo klemme balderne sammen hele dagen i dag da min mor har fødselsdag - regner med jeg kontakter en som vil udøve noget akupunktur på mig enten i morgen eller tirsdag.

afventer svar fra sygehuset om jeg har leverbetinget graviditetskløe - for så skal jeg sættes i gang (det har jeg jo prøvet før og må nok erkende at jeg hellere vil det end at gå her og ikke ide en skid haha) 

jordemoderen i forgårs på sygehuset ville ikke mærke på min livmoderhals, for tænk hvis jeg gik i fødsel  det ville jo være skrækkeligt min baby kom 4 dage før tid - men fik scannet den lille da jeg i min sidste graviditet blev sat i gang pga nedsat flow i navlestrengen og ham her trives så fint så han kommer nok om 14 dage (er ved at gå til - kan ikke sove eller være nogle steder) 

Ja de vil ikke røre ved en før man har nået terminsdatoen. Med mindre de har fået grønt lys fra en læge.. 

Krydser fingre og tæer. Sidder og hepper 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.