Nogle der har gode historier?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.547 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. august 2015

anonym94

Vi er et kærestepar på 21 år har prøvet at blive gravide siden september sidste år jeg blev gravid januar 15 hvor det endte i en ma fosteret var stoppet i uge 7 og fik en udskrabning 10+1 var så blevet gravid Igen i juli men 8 august var der småblødning og mandag den 10 kom mens jeg er virkelig frustreret over jeg ikke har kunnet gennemføre en graviditet nogle der har prøvet og hvad er sket efterfølgende hos jer? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Jeg tror også jeg har mistet 2 gange inden jeg fik min pige - det skal forståes sådan at første gang ved jeg det ikke med sikkerhed (har aldrig kunnet teste positivt derhjemme), men eftersom min mens normalt kommer på klokkeslæt, og jeg var gået 10 dage over tid, ja så må der have været noget. Jeg havde ingen planer om børn så jeg tog det ikke så tungt. Men det gav lyst til at prøve, så 2.gang var planlagt, så der blev jeg meget ked af det da jeg mistede.

Jeg tog det faktisk så hårdt at jeg ikke længere ønskede at prøve, så 3.gang var igen en upser, og hun blev så siddende og er idag 3,5 og blev storesøster for 6 mdr siden 

Det siges jo at vildt mange graviditeter går til - og synes da også man hører rigtig mange der mister, så det behøver ikke at betyde at du ikke kan gennemføre, I skal bare blive ved med at prøve 

Anmeld Citér

28. august 2015

anonym94

Tak for svar og tillykke med begge børn ☺ jeg håber også at det snart sker for os 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.