ung-mor-2014 skriver:
Hun skal begynde i dagpleje til oktober, så dagplejemor vil gerne have hun kan uden 
Der kan nå at ske så sindssygt meget fremtil oktober.
Min datter får flaske men herhjemme finder hun slet ikke ro til lur uden, vil desuden kun sove i sengen. Hun har været i dagpleje i 14 dage nu og sovet der denne uge, hun sover fint i barnevognen og uden at få flaske.
Mht at sundhedsplejerskerne ikke er enige i hvorvidt man kan give dårlige vaner kan jeg kun sige, at sundhedsplejersker ikke er alvidende mirakler. De er ikke mor til dit eller nogen andre end deres egne børn. Ja de har erfaring med at besøge mange forskellige familier, men den eneste reelle erfaring de kan bruge er fra deres eget barn, og børn er forskellige. Kig på hvad der virker for dit eget barn.
Min datter er blevet gået i søvn i vikle, bæresele, armene, slyngevugge, falde i søvn med flaske og nægter barnevognen. Hun er lige knapt 1 år og behøver ikke andet end mælk inden sengetid nu. Opskriften er tryghed, gør hvad der virker lige i øjeblikket og så fuck resten. De ændrer sig alligevel konstant så uanset hvor hårdt der "kæmpes" (gys et frygteligt ord!), så skifter de mening før eller siden og man må justere igen 
Anmeld
Citér