Bleer på nettet eller supermarked?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.147 visninger
8 svar
3 synes godt om
27. august 2015

LRS

Hejsa,

Jeg kunne godt bruge lidt feedback på denne idé. Jer der har babyer, ville I være interesseret i at købe et stort antal bleer hjem?
Det er nemlig ikke billigt at sende bleer + prisen, men hvis der blev købt nok bleer, ville prisen automatisk falde.

Har I det bedst med at købe et mindre antal, eller er det ligemeget? Jeg har tænkt lidt over at gøre det til en abonnement webshop, hvis interessen selvfølgelig er der.
I skal jo fx ikke bøvle med at få sådan en kasse bleer med hjem fra et supermarked..

Mvh
Lasse

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2015

Bshizzle

Nu har jeg tit handlet et godt parti af bleer ind, da de enten er på tilbud eller bare er billige.

Jeg ville aldrig bestille bleer over en webshop hvis prisen overskrider den normale pris i butikkerne Samt hvis der er forsendelse på. 

Anmeld Citér

27. august 2015

LRS

Bshizzle skriver:

Nu har jeg tit handlet et godt parti af bleer ind, da de enten er på tilbud eller bare er billige.

Jeg ville aldrig bestille bleer over en webshop hvis prisen overskrider den normale pris i butikkerne Samt hvis der er forsendelse på. 

Tak for din indlæg.

Men hvis prisen kunne være omkring den samme eller måske billigere (inkl fragt) ville du så købe?
Det bliver jo et abonnement, så det kan gøres en anelse billigere.

Anmeld Citér

27. august 2015

Bshizzle

LRS skriver:

Tak for din indlæg.

Men hvis prisen kunne være omkring den samme eller måske billigere (inkl fragt) ville du så købe?
Det bliver jo et abonnement, så det kan gøres en anelse billigere.

Kommer an på om det er mærker man kender? 

Har tit oplevet at købe et mærke, hvor mine drenge alligevel tissede igennem. - altså var disse bleer lige til at smide ud. 

Så det vil da være trille at købe et stort parti hjem, og så finde ud af de ikke fungere til ens barn. 

Men.. Hvis jeg kender mærket og prisen er billigere incl fragten, så kunne jeg sagtens bestille på en webshop ja. 

Anmeld Citér

27. august 2015

LRS

Bshizzle skriver:

Kommer an på om det er mærker man kender? 

Har tit oplevet at købe et mærke, hvor mine drenge alligevel tissede igennem. - altså var disse bleer lige til at smide ud. 

Så det vil da være trille at købe et stort parti hjem, og så finde ud af de ikke fungere til ens barn. 

Men.. Hvis jeg kender mærket og prisen er billigere incl fragten, så kunne jeg sagtens bestille på en webshop ja. 

Super. Jeg kan sagtens forstå problematikken.

Hvilke mærker ville være okay? Huggies?
Eller skal det være Libero, Pampers mm? 

Anmeld Citér

27. august 2015

Steffecph

Nej. Slet ikke hvis det kun var småpenge det drejede sig om. Ofte er fx libero på tilbud. 

Derudover har jeg dårlige erfaringer med at købe stort parti hjem, man risikere jo at barnet skifter størrelse eller behov i mellemtiden.

Anmeld Citér

27. august 2015

Abracadabra

Nej, det ville jeg aldrig gøre. Der er i forvejen glimrende online supermarkeder, hvor man kan præcis det samme OG få alt det andet med. Medmindre man kan få fx libero til halv pris, ville jeg aldrig gøre det. 

Der er også elementet af, at man skal være hjemme, når pakken kommer. Træls, synes jeg. 

Anmeld Citér

27. august 2015

Bshizzle

LRS skriver:

Super. Jeg kan sagtens forstå problematikken.

Hvilke mærker ville være okay? Huggies?
Eller skal det være Libero, Pampers mm? 

Altså Libero er lige så gode som de helt billige mærker som f.eks dem fra Rema1000, Aldi samt Lidl. 

Jeg har faktisk kun haft problemer med Huggies og dem fra Blilka (kan ik huske hva de hedder?)  

Men folk har forskellige holdninger og erfaringer... 

F.eks passede Libero perfekt til min store dreng dengang men ikke på min mindste dreng. 

Anmeld Citér

27. august 2015

Kløver

Ville udelukkende hvis det var feks libero eller pambers og så skylle der virkelig være noget at spare ifht butikkerne og deres tilbud. Jeg ville selv godt kunne bestille hjem i visse mængder, men bliver mængderne for store er risikoen for at brænde inde med dem for store, hvis det er i de mindre størrelser 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.