Barsel - udbetaling af feriepenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. august 2015

Steffecph

Jeg fik tilbage i maj en mail fra feriepengeinfo om at jeg havde 3312kr, svarende til 9 dages ferie til gode til brug i dette ferieår. 
Jeg gik d. 27/1-15 på barsel - og afslutter min barsel 27/01-16. Jeg starter derefter på uddannelse. 

Kan jeg gøre brug af feriehindring grundet barsel og få udbetalt mine feriepenge her d. 1 oktober? :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Steffecph skriver:

Jeg fik tilbage i maj en mail fra feriepengeinfo om at jeg havde 3312kr, svarende til 9 dages ferie til gode til brug i dette ferieår. 
Jeg gik d. 27/1-15 på barsel - og afslutter min barsel 27/01-16. Jeg starter derefter på uddannelse. 

Kan jeg gøre brug af feriehindring grundet barsel og få udbetalt mine feriepenge her d. 1 oktober? :-) 

Jeg er på ingen måde ekspert på området!

Men jeg fik ubetalt mine feriepenge mens jeg var på barsel. Det var så også kun 1000 kr.

Anmeld Citér

26. august 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Mener godt man kan modtage feriepenge samtidig med su. Man får jo su under hele uddannelsen - også i ferier. 

Men du kan ringe til udbetaling danmark - så er du også sikker på at du har fået et korrekt svar

Anmeld Citér

27. august 2015

Nettemor

Hvis man er forhindret i at holde sine 3 ugers hoved ferie inden oktober kan man få dem udbetalt.  Og det er du jo 

Anmeld Citér

27. august 2015

SandraXOXO

Ja det kan du godt. Vær dog opmærksom på at hvis dine barselspenge er kontanthjælp fra kommunen skal du oplyse dem om feriepengene og så trækker de dem fra din kontanthjælp/barselspenge. 

Anmeld Citér

27. august 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
SandraXOXO skriver:

Ja det kan du godt. Vær dog opmærksom på at hvis dine barselspenge er kontanthjælp fra kommunen skal du oplyse dem om feriepengene og så trækker de dem fra din kontanthjælp/barselspenge. 

Kun hvis beløbet er stort nok til at leve for. 

Jeg var på kh og fik udbetalt mine 1000 kr uden at der blev trukket noget fra.

Anmeld Citér

27. august 2015

SandraXOXO

MummiT skriver:

Kun hvis beløbet er stort nok til at leve for. 

Jeg var på kh og fik udbetalt mine 1000 kr uden at der blev trukket noget fra.

Okay, jeg fik 3xxx og de blev trukket fra. 

Anmeld Citér

27. august 2015

Steffecph

Jeg er på almindelige barselsdagpenge

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.