Nomi stolen og udbryderkonger/dronninger!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
4 svar
4 synes godt om
26. august 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Ja, jeg har Nomi stolen fra Evomove til min datter. Men hun er sgu lidt af en udbryderdronning! Egentlig troede jeg ikke at hun kunne komme ud af den, men det fik hun da lige modbevist da jeg stod med ryggen til for at røre i en gryde. Da jeg vendte mig om hang hun i armene med det ene ben udover!

Jeg har googlet og googlet, og så vidt jeg kan se findes der altså IKKE en sele til nomi stolen. Hvad gør man så? Jeg gik i tænke boks, for det er altså mest praktisk at hun kan sidde i stolen mens jeg laver mad til os. 

Jeg kom frem til at en ganske almindelig barnevognssele da kunne løse problemet! Hvis man lukker den med sig selv (altså den ene krog ind i den anden) rundt om stammen på stolen, holder den små bøller helt på plads

- Bare et lille tip hvis andre nu skulle ske at stå med samme problematik

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2015

Steffecph

Tak! Min datter er kun 5 måneder, men tænkte lige på det forleden :-)

Anmeld Citér

26. august 2015

Jegermoar

Profilbillede for Jegermoar

Hvis din datter kan kravle ud af stolen er det måske på tide at fjerne bøjlen istedet for at spænde hende fast. Det har vi gjort med begge unger ikke mange dage efter de har passeret 12-13 mdr.

Hvis ikke det fungere og virker nogenlunde sikkert efter en uges tid så på med bøjlen igen og måske en sele.

Anmeld Citér

26. august 2015

MamaGulloev

Jegermoar skriver:

Hvis din datter kan kravle ud af stolen er det måske på tide at fjerne bøjlen istedet for at spænde hende fast. Det har vi gjort med begge unger ikke mange dage efter de har passeret 12-13 mdr.

Hvis ikke det fungere og virker nogenlunde sikkert efter en uges tid så på med bøjlen igen og måske en sele.

Okay? Og det har bare fungeret?

Jeg synes bare hun er så lille, og sidder meget uroligt på stolen, så jeg er bange for at hun ville falde ned. Hun kaster sig voldsomt og pludseligt tilbage hvis der er noget hun ikke lige synes hun skal spise...

Og hun er jo ikke fuldstændig låst fast, hun har stadig bevægelsesfrihed, hun kan bare ikke komme op og stå og udover.

Anmeld Citér

26. august 2015

MamaGulloev

Steffecph skriver:

Tak! Min datter er kun 5 måneder, men tænkte lige på det forleden :-)

Det var da så lidt

Tænkte at jeg nok ikke var den eneste i en lignende situation

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.