Hej piger...
Nå jeg bor på Bornholm og fik igår konstateret graviditets sukkersyge.. (juhuuuu - eller.........) og jer må derfor ikke føde på herovre men skal til Riget....
Er der nogen der har erfaringer ved fødsel på riget? Evt. Nogen også med graviditets diabetes?
I min første graviditet fik jeg graviditetsbetinget sukkersyge og skulle sættes i gang på RH - jeg måtte ikke føde på det lokale sygehus. Så min ældste er født på RH.
Den mindste gik jeg også til kontrol på RH én gang månedligt pga. diabetes 2 - og føde på RH. Der skulle jeg sættes i gang torsdag den 12/9-13 kl. 13 - skæbnen ville så bare at han ville hurtigere ud, så han blev født på det lokale sygehus 5 min fra vores hjem, 2 timer før jeg skulle have været sat i gang på RH 
Jeg var ikke så vild med min første fødsel på RH... Jeg blev sat i gang en fredag aften kl. 17.30 - hun er født ved et kejsersnit næste morgen kl. 9.19. Jeg fik aldrig amningen helt op og køre, fordi jeg ikke syntes jeg fik hjælp nok! Det var bare som om der ikke var tid til det på det tidspunkt jeg var indlagt... Jeg hader deres stuer på barselsgangen. Jeg lå heldigvis på en stue kun med 2, men hold nu op, hvor jeg godt kunne have brugt min kæreste til at overnatte i stedet især da jeg havde fået et akut kejsersnit. Jeg måtte pænt overlade min nyfødte til sygeplejerskerne de første nætter "fordi jeg skulle have søvn"...
ØV for et forløb.
Anmeld
Citér