Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ak ak! Jeps.... Jeg er super glad for at være gravid! Vi glæder os begge meget! Jeg er 7+5 i dag så jeg har laaaaang vej endnu!
Men men men... Jeg tænker og tænker og tænker...
Jeg fik i 2013 en fantastisk lille lækker dreng ved kejsersnit (Ikke planlagt) men han var som han skulle være og alt var fint . Jeg husker det bare som et smertehelvede.. Det begyndte stille Fredag med veer og det blev værre og værre (Han var ude Søndag morgen)
Jeg har ALDRIG skreget SÅ højt af smerter, eller grædt så meget grundet smerter. Det var frygteligt... De veer var onde. Jeg er godt klar over at der er mange der synes de var ''fine at håndtere'' eller sagde jeg nok skulle klare det..Og det gjorde jeg da også. Men hoooold nu op jeg fik et chok..Aldrig før har jeg mødt smerter på den måde...
Jeg beder dæleme om bedøvelse med det samme denne gang. Andre der ikke kunne klare de veer så stille?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ak ak! Jeps.... Jeg er super glad for at være gravid! Vi glæder os begge meget! Jeg er 7+5 i dag så jeg har laaaaang vej endnu! Men men men... Jeg tænker og tænker og tænker... Jeg fik i 2013 en fantastisk lille lækker dreng ved kejsersnit (Ikke planlagt) men han var som han skulle være og alt var fint . Jeg husker det bare som et smertehelvede.. Det begyndte stille Fredag med veer og det blev værre og værre (Han var ude Søndag morgen) Jeg har ALDRIG skreget SÅ højt af smerter, eller grædt så meget grundet smerter. Det var frygteligt... De veer var onde. Jeg er godt klar over at der er mange der synes de var ''fine at håndtere'' eller sagde jeg nok skulle klare det..Og det gjorde jeg da også. Men hoooold nu op jeg fik et chok..Aldrig før har jeg mødt smerter på den måde... Jeg beder dæleme om bedøvelse med det samme denne gang. Andre der ikke kunne klare de veer så stille?
Jeg synes også veerne var frygtelige, men tror at det var fordi jeg, ligesom dig, havde et langt fødselsforløb. Kræfterne var der simpelthen ikke længere til at kunne overskue noget som helst.
Jeg husker stadig, at jeg tiggede jordemoderen om at skyde mig, fordi det gjorde så ondt at jeg ikke kunne holde det ud
Sandratoft skriver: Jeg synes også veerne var frygtelige, men tror at det var fordi jeg, ligesom dig, havde et langt fødselsforløb. Kræfterne var der simpelthen ikke længere til at kunne overskue noget som helst. Jeg husker stadig, at jeg tiggede jordemoderen om at skyde mig, fordi det gjorde så ondt at jeg ikke kunne holde det ud
Årh jeg sagde også 'Jeg dør af det her, få mig væk fra det her, vil ikke leve mere'' . Kræfterne var fuldstændig brugt ja og jeg var hammer'træt, havde ikke sovet ordentlig fra Fredag - Søndag.
Det har bare gjort mig bange den oplevelse, føj hvor jeg ikke ønsker at opleve det igen...Men jeg ved desværre ikke hvordan det kommer til at gå næste gang
EllieAndii skriver: Årh jeg sagde også 'Jeg dør af det her, få mig væk fra det her, vil ikke leve mere'' . Kræfterne var fuldstændig brugt ja og jeg var hammer'træt, havde ikke sovet ordentlig fra Fredag - Søndag. Det har bare gjort mig bange den oplevelse, føj hvor jeg ikke ønsker at opleve det igen...Men jeg ved desværre ikke hvordan det kommer til at gå næste gang
Jeg synes du skal overveje at tage Anja Bays kursus Smertefri fødsel. Det giver dig nogle helt klare redskaber til hvordan du kan håndtere smerterne, og arbejde dig igennem veerne i stedet for at modarbejde din krop.
http://www.smertefrifoedsel.dk/
EllieAndii skriver: Ak ak! Jeps.... Jeg er super glad for at være gravid! Vi glæder os begge meget! Jeg er 7+5 i dag så jeg har laaaaang vej endnu! Men men men... Jeg tænker og tænker og tænker... Jeg fik i 2013 en fantastisk lille lækker dreng ved kejsersnit (Ikke planlagt) men han var som han skulle være og alt var fint . Jeg husker det bare som et smertehelvede.. Det begyndte stille Fredag med veer og det blev værre og værre (Han var ude Søndag morgen) Jeg har ALDRIG skreget SÅ højt af smerter, eller grædt så meget grundet smerter. Det var frygteligt... De veer var onde. Jeg er godt klar over at der er mange der synes de var ''fine at håndtere'' eller sagde jeg nok skulle klare det..Og det gjorde jeg da også. Men hoooold nu op jeg fik et chok..Aldrig før har jeg mødt smerter på den måde... Jeg beder dæleme om bedøvelse med det samme denne gang. Andre der ikke kunne klare de veer så stille?
Jeg hadede det også første gang. Anden gang vidste jeg hvad jeg gik ind til og brugte energien på at koncentrere mig om at håndtere mine veer i stedet.
Kan virkelig anbefale "smertefri fødsel" - lidt pebret måske, men alle pengene værd. Kender så mange efterhånden (inkl. mig selv) der har haft stor glæde af det.
Var sikker på, at jeg skulle dø første gang, og fik epidural. Anden gang kunne jeg "nemt" klare veerne uden smertelindring. :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128