Hjælp til herre aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.942 visninger
13 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. august 2015

Anonym trådstarter

Jeg overvejer at holde mande aften for mine kæreste og nogle af hans gamle kammerater han ikke har set længe. 

Men hvad skal de lave? Da han ikke har set dem længe skulle de gerne have noget at bonde over

der skal selvfølgeligt være mad og øl i rigelige mængder. Men hvad mere? Havde overvejet at de skulle spille paintball eller om jeg skulle hyre en til at servere topløs, men har desværre ikke 2-3000kr til det når de kun kommer ca fire herre...

nogle forslag? 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

26. august 2015

Anonym trådstarter

Og vi bor i Nordsjælland

Anmeld Citér

26. august 2015

Patriark

Profilbillede for Patriark
Vi bliver til det, vi gør med det, der er blevet gjort mod os.
Anonym skriver:

Jeg overvejer at holde mande aften for mine kæreste og nogle af hans gamle kammerater han ikke har set længe. 

Men hvad skal de lave? Da han ikke har set dem længe skulle de gerne have noget at bonde over

der skal selvfølgeligt være mad og øl i rigelige mængder. Men hvad mere? Havde overvejet at de skulle spille paintball eller om jeg skulle hyre en til at servere topløs, men har desværre ikke 2-3000kr til det når de kun kommer ca fire herre...

nogle forslag? 

Nu er jeg jo en "herre". Og jeg tænker, at de må have nogle fælles interesser, når nu de er venner?

Ellers er en røvfuld kvalitets øl og fodbold ko altid en vinder, så måske noget i den stil. Eller en god koncert hvor man kan banke pilsner før og efter uden "frygt" for morgendagens pligter og skælden ud over ens tilstand.

Anmeld Citér

26. august 2015

Anonym trådstarter

Patriark skriver:

Nu er jeg jo en "herre". Og jeg tænker, at de må have nogle fælles interesser, når nu de er venner?

Ellers er en røvfuld kvalitets øl og fodbold ko altid en vinder, så måske noget i den stil. Eller en god koncert hvor man kan banke pilsner før og efter uden "frygt" for morgendagens pligter og skælden ud over ens tilstand.

Jamen de har været venner siden skolen og efter vi fik børn og de ikke gjorde er interesserne blevet lidt forskellige. 

Jeg må se hvad der er af aktiviteter i nærheden, den dag

Anmeld Citér

26. august 2015

kesuh

Profilbillede for kesuh

Well jeg har herre aften med en kammerat på fredag, der æder vi kød og drikker et par øl, men holder os ædru da han skal køre hjem. 

Resten af aftenen går med ps3 i cooperating games som resident evil eller andet spil hvor vi skal spille sammen.  Vi diskuterer alt den aften.

Gaming er en mulighed,  men husk ingen kvinder til stede. Gælder også fruen i huset... Ellers er det ikke herre aften :-D 

Anmeld Citér

26. august 2015

Anonym trådstarter

kesuh skriver:

Well jeg har herre aften med en kammerat på fredag, der æder vi kød og drikker et par øl, men holder os ædru da han skal køre hjem. 

Resten af aftenen går med ps3 i cooperating games som resident evil eller andet spil hvor vi skal spille sammen.  Vi diskuterer alt den aften.

Gaming er en mulighed,  men husk ingen kvinder til stede. Gælder også fruen i huset... Ellers er det ikke herre aften :-D 

Haha jeg er ikke hjemme, orker ikk at høre på dem 

altså "i gamle dage" spillede de en del Xbox så måske et nyt spil til den kunne vække glæde

Anmeld Citér

26. august 2015

Mettefpigen

Eller en gang gokart ☺

Anmeld Citér

26. august 2015

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Eller en gang gokart ☺

Uh det var en god ide... Kender du nogle steder i Nordsjælland man kan det? 

Anmeld Citér

26. august 2015

Isabella_mor

Profilbillede for Isabella_mor
Mod
besøg min blog på http://fieisabe lla.bloggersdel ight.dk/
Anonym skriver:

nogle forslag? 

Chilismagning �� 

Kærlig Hilsen 

Isabella_mor 

Anmeld Citér

26. august 2015

Mettefpigen

Anonym skriver:

Uh det var en god ide... Kender du nogle steder i Nordsjælland man kan det? 

Nope, bor selv i Odense ☺ men du kan da Google lidt rundt ☺

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.