5:2 kur og amning af 1-årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.336 visninger
3 svar
2 synes godt om
25. august 2015

Småbørnsmor

Jeg vil rigtig gerne tabe nogle (en del) kilo og kender så mange der har været glade for 5:2 kuren, men jeg ammer stadig mit barn på 1 år. Jeg ammer kun 1-2 gange i døgnet, gerne morgen og aften.

Mon der er nogen der har erfaring med 5:2 kuren under amning - når amningen altså er så lidt som den er nu?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2015

Jegkiggerpåfugle

Jeg ville hvis jeg var dig ikke påbegynde nogen form for kur før jeg var helt færdig med at amme - men du har da også ramt Sundhedsstyrelsens anbefalinger - så skal fu jo gøre op med dig selv om du vil forsætte amningen eller på kur 

uanset hvad så rigtig meget held og lykke med kiloene - kender det godt skal selv i gang når jeg er færdig med at amme mit barn

Anmeld Citér

25. august 2015

Småbørnsmor

Jegkiggerpåfugle skriver:

Jeg ville hvis jeg var dig ikke påbegynde nogen form for kur før jeg var helt færdig med at amme - men du har da også ramt Sundhedsstyrelsens anbefalinger - så skal fu jo gøre op med dig selv om du vil forsætte amningen eller på kur 

uanset hvad så rigtig meget held og lykke med kiloene - kender det godt skal selv i gang når jeg er færdig med at amme mit barn

Tak for dit svar.

Egentlig er det også lidt det jer er ude i. Altså om jeg vil det ene eller det andet, da alle jo fraråder kur under amning.

Men jeg tænkte at det alligevel kunne være der sad en enkelt der havde forsøgt sig med det og havde nogle erfaringer.. gode som dårlige.

God fornøjelse når du skal til det. :-)

Anmeld Citér

25. august 2015

SaraSH

Jeg fødte for snart 4 måneder siden og allerede da jeg var til første kontrol hos lægen snakkede jeg med ham angående mulighederne for vægttab. Han sagde at jeg roligt kunne tabe mig, bare det max var 1 kilo om ugen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.