Ja her i sidste uge følte jeg mig lidt gravid men blødt meget lidt da jeg var på arbejde ( lidt lydserødt på papiret ). Så var spændt på om jeg var gravid... Så her i mandag`s testede jeg svagt posetivt. Var ved lægen hvor den viste negativ ( det var ikke morgen urin og havde drukket meget vand ). Nå de tog en blod prøve og den var på 23. Fik af vide at det betyder at jeg er gravid fordi en som ikke er gravid, har en på 2 eller der under.
Har set på nettet at den skal ligge på 10-100. Så det er vel nok ok...
Nå men her i dag begyndte jeg så at bløde lidt igen da jeg var på arbejde. Har et meget hårdt arbejde med mange tunge løft

Snakkede med læge og fik af vide at jeg skulle ta hjem.
Skal til lægen igen i morgen og ha taget en blod prøve for at se hvordan det hele ser ud. Håber bare at det hele er godt!!! Vil så gerne ha en bette en mere!!!
Føler at alt er i mod os for tiden!!!
Den bette har været meget syg. Han har slået hånde. Men de ved ikke hvad der er galt med den men han vil bare ikke bruge den

Så han har gips på ind til på fredag. Hvis det ikke hjælper så ved de ikke hvad de skal gøre

Nå men bilen gik i stykker for anden gang i løbet af to uger. Og så nu hvor jeg ikke ved hvordan det ser ud med min graviditet...
Havde lige brug for at komme ud med alt dette!!!

Men er der nogen som har prøvet at ha sådan et lavt tal? Er ca.5 uger nu...
Anmeld