Føler at alt går i ged :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. september 2009

Mormilla

Ja her i sidste uge følte jeg mig lidt gravid men blødt meget lidt da jeg var på arbejde ( lidt lydserødt på papiret ). Så var spændt på om jeg var gravid... Så her i mandag`s testede jeg svagt posetivt. Var ved lægen hvor den viste negativ ( det var ikke morgen urin og havde drukket meget vand ). Nå de tog en blod prøve og den var på 23. Fik af vide at det betyder at jeg er gravid fordi en som ikke er gravid, har en på 2 eller der under.
Har set på nettet at den skal ligge på 10-100. Så det er vel nok ok...

Nå men her i dag begyndte jeg så at bløde lidt igen da jeg var på arbejde. Har et meget hårdt arbejde med mange tunge løft Snakkede med læge og fik af vide at jeg skulle ta hjem.

Skal til lægen igen i morgen og ha taget en blod prøve for at se hvordan det hele ser ud. Håber bare at det hele er godt!!! Vil så gerne ha en bette en mere!!!

Føler at alt er i mod os for tiden!!!
Den bette har været meget syg. Han har slået hånde. Men de ved ikke hvad der er galt med den men han vil bare ikke bruge den Så han har gips på ind til på fredag. Hvis det ikke hjælper så ved de ikke hvad de skal gøre Nå men bilen gik i stykker for anden gang i løbet af to uger. Og så nu hvor jeg ikke ved hvordan det ser ud med min graviditet...

Havde lige brug for at komme ud med alt dette!!!

Men er der nogen som har prøvet at ha sådan et lavt tal? Er ca.5 uger nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Stakkels dig. Jeg kan godt forstå, at du føler det hele er lidt uoverskueligt pt.

Mht. dit tal har jeg aldrig fået mit af vide, men jeg vil tro at vores hormoner stiger med forskellige hastigheder, så det er nok meget individuelt. 

Jeg synes det var en god ide at du tog hjem fra arbejde, da det lyder til at dit arbejde er risikabelt for dit barns sikkerhed. Og det går jo ikke.

Jeg håber snart din søn får det bedre. Er det muligt at han kan have klemt en nerve?
Min far fik klemt en nerve for et stykke tid siden og han kunne faktisk ikke mærke sin hånd i 3 uger. Derefter blev den normal igen af sig selv.

God bedring med ham og op med humøret. Husk at solen altid vil skinne igen.

Anmeld

17. september 2009

Mormilla

RGN skriver:

Stakkels dig. Jeg kan godt forstå, at du føler det hele er lidt uoverskueligt pt.

Mht. dit tal har jeg aldrig fået mit af vide, men jeg vil tro at vores hormoner stiger med forskellige hastigheder, så det er nok meget individuelt. 

Jeg synes det var en god ide at du tog hjem fra arbejde, da det lyder til at dit arbejde er risikabelt for dit barns sikkerhed. Og det går jo ikke.

Jeg håber snart din søn får det bedre. Er det muligt at han kan have klemt en nerve?
Min far fik klemt en nerve for et stykke tid siden og han kunne faktisk ikke mærke sin hånd i 3 uger. Derefter blev den normal igen af sig selv.

God bedring med ham og op med humøret. Husk at solen altid vil skinne igen.

I morgen får jeg svar på om jeg er gravid...

Vi ved ikke hvad han har lavet med den Men han er begyndt at bruge den lidt. Det er bare lidt svært for ham når han har gips på. Men den kommer af i morgen

Ja det har du ret i! Håber den snart begynder at skinne på os

Anmeld

19. september 2009

Ansemusen

Jeg krydser alt hvad jeg kan for dig! Jeg håber at du har en lille spire inde i maven!! Jeg blødte også en smule i starten, men der er ikke kommet mere i to uger, så det behøver bestemt ikke at være noget. Det er helt normalt, fx. omkring der hvor menstruationen skulle være kommet! Ca. 25 af alle gravide oplever uprovokeret vaginalblødning og nogle endda i ekstrem grad uden at det betyder noget for graviditeten! Medn ja, man bliver skide bange, det var jeg også!

Jeg glæder mig til at høre hvad de siger!

Knus Anna

Anmeld

19. september 2009

Mormilla

Ansemusen skriver:

Jeg krydser alt hvad jeg kan for dig! Jeg håber at du har en lille spire inde i maven!! Jeg blødte også en smule i starten, men der er ikke kommet mere i to uger, så det behøver bestemt ikke at være noget. Det er helt normalt, fx. omkring der hvor menstruationen skulle være kommet! Ca. 25 af alle gravide oplever uprovokeret vaginalblødning og nogle endda i ekstrem grad uden at det betyder noget for graviditeten! Medn ja, man bliver skide bange, det var jeg også!

Jeg glæder mig til at høre hvad de siger!

Knus Anna

Jeg er os kun lidt nervøs for blødninger. Det er mere det atg mit hcg var på 23. Men har fået taget en ny hcg prøve så håber den er go! Skulle ha haft svar i går men den var ikke kommet Så må sidder hele weekenden og vente på den

Anmeld

19. september 2009

Maise

Bliver svaret analyseret på et sygehus og så sendt til din egen læge? for så må du kunne ringe til sygehuset og få et svar på din blodprøve.

Anmeld

20. september 2009

Mormilla

Maise skriver:

Bliver svaret analyseret på et sygehus og så sendt til din egen læge? for så må du kunne ringe til sygehuset og få et svar på din blodprøve.

Ja det gør det. Men tror ikke at jeg bare kan ringe Men nu har jeg jo os ventet nogen dage så kan nok os vente en dag mere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.