Sko til gumpebarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.317 visninger
2 svar
1 synes godt om
25. august 2015

TineA

Min datter er knap 16 mdr og går endnu ikkw- derimod gumper hun på livet løs. I vs har hun indtil nu haft prewalkers på når de var været på legepladsen, men nu lurer efteråret (eller er her måske allerede), så nu har jeg brug for at høre nogle gode råd - hvad skal hun nu have på fødderne? Hun har overtræksfutter, men de er måske lige det varmeste og jeg tænker også, at det er godt med noget støtte, når nu hun rejser sig. Gummistøvler er nærmest udelukket, da de er i vejen for gumpen�� måske et lidt ligegyldigt indlæg, men jeg vil gerne høre hvad andre har gjort ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2015

jenny4

TineA skriver:

Min datter er knap 16 mdr og går endnu ikkw- derimod gumper hun på livet løs. I vs har hun indtil nu haft prewalkers på når de var været på legepladsen, men nu lurer efteråret (eller er her måske allerede), så nu har jeg brug for at høre nogle gode råd - hvad skal hun nu have på fødderne? Hun har overtræksfutter, men de er måske lige det varmeste og jeg tænker også, at det er godt med noget støtte, når nu hun rejser sig. Gummistøvler er nærmest udelukket, da de er i vejen for gumpen�� måske et lidt ligegyldigt indlæg, men jeg vil gerne høre hvad andre har gjort ��

Bundgård har nogle gode begyndersko med meget fleksible såler. Dem startede vores med også inden han gik.

Anmeld Citér

25. august 2015

Lenchick

TineA skriver:

Vi købte disse begyndersko fra Skofus til vores dreng på 13 måneder, som heller ikke går endnu. Sålen er meget fleksibel.

http://www.skoringen.dk/skofus-3215510552.aspx

de findes også i lilla.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.