Kan baby snart komme længere ned uden at falde ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.408 visninger
10 svar
10 synes godt om
25. august 2015

LBK

jeg er 40+2. Jeg kan næsten ikke stå op mere eller gå. Baby tynger så meget ned at jeg har så ondt når jeg står op. Og når jeg går føles det som om den skubber min hofte af led. 

jeg sidder på toilettet konstant fordi jeg små-drypper og det er ikke vandet der er gået desværre... 

Det føles virkelig som om det hele er ved at falde ud, men den bliver squ derinde.. Kan jeg gøre noget.

Kom nu ud baby

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2015

Jegkiggerpåfugle

LBK skriver:

jeg er 40+2. Jeg kan næsten ikke stå op mere eller gå. Baby tynger så meget ned at jeg har så ondt når jeg står op. Og når jeg går føles det som om den skubber min hofte af led. 

jeg sidder på toilettet konstant fordi jeg små-drypper og det er ikke vandet der er gået desværre... 

Det føles virkelig som om det hele er ved at falde ud, men den bliver squ derinde.. Kan jeg gøre noget.

Kom nu ud baby

Det med toiletbesøget kender jeg godt - det godt man ikke kan sige hvis du ryster den mere end 3 gange så leger du med den 

håber altså snart du kommer med en fødselsberetning istedet for  

ve-støv ve-støv ve-støv 

Anmeld Citér

25. august 2015

LBK

Jegkiggerpåfugle skriver:

Det med toiletbesøget kender jeg godt - det godt man ikke kan sige hvis du ryster den mere end 3 gange så leger du med den 

ve-støv ve-støv ve-støv 

Tak hvor er du sød. 

Jeg skal til JM i morgen og håber at de holder ord og vil hjælpe mig igang. 

Det her graviditetspjat er ikke lige mig . Sagt med kærlige ord men VEL ment.

Anmeld Citér

25. august 2015

Jegkiggerpåfugle

LBK skriver:

Tak hvor er du sød. 

Jeg skal til JM i morgen og håber at de holder ord og vil hjælpe mig igang. 

Det her graviditetspjat er ikke lige mig . Sagt med kærlige ord men VEL ment.

Du må endelig lige lave en Update i morgen når du har været ved jordemoderen.

jeg har haft plukveer og kraftig mens smerter i løbet af dagen - og sidestik så jeg må nok hellere ud og gå på trapper i morgen

Anmeld Citér

25. august 2015

LBK

Du må endelig lige lave en Update i morgen når du har været ved jordemoderen.

jeg har haft plukveer og kraftig mens smerter i løbet af dagen - og sidestik så jeg må nok hellere ud og gå på trapper i morgen

Snup du bare en ekstra tur for mig også. Lige nu trives jeg bedst i sofaen. Det lover jeg 

Anmeld Citér

26. august 2015

LBK

ve-støv ve-støv ve-støv 

Så er jeg på vej på fødegangen . 4 cm åben super moden og de vil tage vandet. Så mon ikke bebs kommer i armene på mig i dag. 

Anmeld Citér

26. august 2015

mortilfreja

LBK skriver:

Så er jeg på vej på fødegangen . 4 cm åben super moden og de vil tage vandet. Så mon ikke bebs kommer i armene på mig i dag. 

Ønsker dig en rigtig god fødsel

Anmeld Citér

26. august 2015

Jegkiggerpåfugle

LBK skriver:

Ej hvor SKØNT at høre og jeg ønsker dig en SUPER fødsel <3

Anmeld Citér

26. august 2015

Chellie

LBK skriver:

Hvor dejligt! Pøj pøj! 

Anmeld Citér

26. august 2015

Klumpe-dumpe

LBK skriver:

Ih hvor spændende. Sender en masse ved-støv afsted !! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.