Jeg har haft hot fusion et par gange, flettemetoden én gang og clips over mange år. Min personlige erfaring er at jeg aldrig skal have permanente extensions igen, men hvis jeg vil have længere hår eller fylde på et tidspunkt, vil jeg vælge clips.
Grunden er at jeg mistede meget hår alle de gange jeg de permanente i. Da jeg havde hot fusion, var der en af totterne der klumpede sammen, på trods af at jeg plejede det godt, hvilket resulterede i at jeg måtte klippe en hel tot af. Da jeg havde flette metoden og skulle have det ud, fældede jeg helt vildt sindssygt i lang tid efter og har mistet en del fylde pga. det. Jeg synes det er SÅ irriterende at have extensions i, da jeg synes det klør, er tungt og synes det er så træls at man ikke kan rede sit hår helt igennem.
Men derimod kender jeg også mange der er utrolig glade for extensions, så det er meget individuelt og udover clips, ville jeg i hvert fald hellere tage flettemetoden end hot fusion
Det var bare lige min personlige mening. Men ligesom de andre siger, afhænger det også meget af hvorfor noget hår du selv har.
Dog vil jeg anbefale dig at få en professionel til det, som ved hvad de laver + godt kvalitetshår, og ikke bare gå efter det billigste og "bedste" tilbud du kan finde 
Anmeld
Citér