Hvilken exstention metode?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.637 visninger
8 svar
3 synes godt om
25. august 2015

Guldet

Hej - jeg overvejer kraftigt at få lave exstention men har ikke en dyt forstand på det - hvilke metode skal jeg vælge??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2015

Guldet

25. august 2015

Momster89

Det kommer lidt an på dit eget hår.

det mest skånsomme for håret er helt klart flette metoden. 

Jeg har prøvet de fleste, og det er den jeg har været gladest for

Anmeld Citér

25. august 2015

Noneother

Det afhænger helt og aldeles af din hår type. Der er fordele og ulemper ved alle metoderne. 

Jeg har haft både flette og tape metoden førhen, men er nået frem til at jeg skal bruge hot fusion, eller ultra cold. Jeg kan bare ikke finde ordentlig kvalitets hår i ultra cold. 

Andre sværger til flette metoden, men min erfaring er at den er bedst til folk med helt glat hår, hvor det tit ender mindre heldigt for folk med krøllet eller kruset hår.

Tape metodenen er osse bedst til mange. 

Men noget af det vigtigste ift. Din oplevelse af det, er at finde en frisør der sælger kvalitetshår. For kvaliteten er virkelig svingende og det har så meget at sige.. 

Anmeld Citér

25. august 2015

mejuny

Jeg har haft hot fusion et par gange, flettemetoden én gang og clips over mange år. Min personlige erfaring er at jeg aldrig skal have permanente extensions igen, men hvis jeg vil have længere hår eller fylde på et tidspunkt, vil jeg vælge clips.

Grunden er at jeg mistede meget hår alle de gange jeg de permanente i. Da jeg havde hot fusion, var der en af totterne der klumpede sammen, på trods af at jeg plejede det godt, hvilket resulterede i at jeg måtte klippe en hel tot af. Da jeg havde flette metoden og skulle have det ud, fældede jeg helt vildt sindssygt i lang tid efter og har mistet en del fylde pga. det. Jeg synes det er SÅ irriterende at have extensions i, da jeg synes det klør, er tungt og synes det er så træls at man ikke kan rede sit hår helt igennem.

Men derimod kender jeg også mange der er utrolig glade for extensions, så det er meget individuelt og udover clips, ville jeg i hvert fald hellere tage flettemetoden end hot fusion  Det var bare lige min personlige mening. Men ligesom de andre siger, afhænger det også meget af hvorfor noget hår du selv har.

Dog vil jeg anbefale dig at få en professionel til det, som ved hvad de laver + godt kvalitetshår, og ikke bare gå efter det billigste og "bedste" tilbud du kan finde 

Anmeld Citér

25. august 2015

stinemavepine

Som flere skriver, er det nok forskelligt alt efter hvordan ens hår er.

Men jeg har kun gode erfaringer med flette-metoden. Det er dyrt og lidt "hårdt arbejde", men det fik faktisk mit eget hår til at vokse meget længere 

Anmeld Citér

25. august 2015

Mor til Ella

Helt klart flette

Laver selv både hot, tape og flet.

Flet er mest naturligt og skånsomt for håret.

Anmeld Citér

25. august 2015

Guldet

Mor til Ella skriver:

Helt klart flette

Laver selv både hot, tape og flet.

Flet er mest naturligt og skånsomt for håret.

Hvor mange baner skal man køre i flette metoden?

Anmeld Citér

27. august 2015

Mor til Ella

Guldet skriver:

Hvor mange baner skal man køre i flette metoden?

Det afhænger af dit hår og ønsker

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.