Kan man virkelig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.152 visninger
10 svar
5 synes godt om
25. august 2015

Jegkiggerpåfugle

være så forvirret ang. snarlig fødsel eller begynder man at bilde sig selv ting ind fordi det bare skal ske snarest muligt?

nu har jeg i 4 dage haft sådan influenza ligende symptomer uden feber, jeg har ikke rigtig været sulten, mine plukkeveer tager til men er uregelmæssige og baby er SYGT aktivt i maven - min energi er dog styrtdykket fra 120% til max 5% og nu har jeg ondt i maven - føler sult men er ikke sulten og vil bare gerne ligge i fosterstilling pga det føles som mens smerter og ondt i ryg og lænd

bør jeg forberede mig på fødsel eller bilder jeg mig selv noget ind her?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2015

Disarobi

Jeps så forvirret kan man godt være, overtolker alle kroppens signaler fordi man er utålmodig, meeen menstruationssmerter og ondt i lænden??? Lyder til at være derhen af

Anmeld Citér

25. august 2015

Jegkiggerpåfugle

Disarobi skriver:

Jeps så forvirret kan man godt være, overtolker alle kroppens signaler fordi man er utålmodig, meeen menstruationssmerter og ondt i lænden??? Lyder til at være derhen af

Jeg krydser godt nok fingre for det ikke går i sig selv så - har nu lagt i halvanden time i sengen og vredet mig i mens smerter i både mave og lænd !!  Ikke fordi det er sjovt men vil virkelig gerne bare i gang

Anmeld Citér

25. august 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Ja man kan godt være forvirret. Mange siger også, man ikke er i tvivl om man har veer, men det var jeg og det var åbenbart veer. 

Jeg krydser for der snart sker noget. Kunne godt lyde til der er ved at ske noget. Spørgsmålet er nok bare hvornår det så sker. 

Held og lykke med det hele!

Anmeld Citér

25. august 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Det lyder som hvordan jeg havde det med min datter...

Det var hver aften i en uge og til sidst var jeg 41+1 og så satte de mig i gang...

Anmeld Citér

25. august 2015

Jegkiggerpåfugle

Ms.Sunshine skriver:

Det lyder som hvordan jeg havde det med min datter...

Det var hver aften i en uge og til sidst var jeg 41+1 og så satte de mig i gang...

Omg en hel uge - fuck du en sej kvinde - jeg er ved at gå til af de her smerter og synes de tager til i maven 

Anmeld Citér

25. august 2015

Mettefpigen

Jegkiggerpåfugle skriver:

Omg en hel uge - fuck du en sej kvinde - jeg er ved at gå til af de her smerter og synes de tager til i maven 

Bare husk at når der er nogle minutter imellem så ring ind på fg ☺

Anmeld Citér

25. august 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Jegkiggerpåfugle skriver:

Den første dag startede de kort efter aftensmaden og jeg fik både varmepude og et varmt bad, men det hjalp ikke så vi kom på fødegangen kl. 22 og jordemoren nåede kun lige ind på stuen, så gik de over...

Resten af ugen startede de igen om aftenen og gik over af sig selv når vi nåede natten, så 2-4 timer hver dag...

Jeg er kun glad for at jeg ikke fødte den første dag, for den jordemor var en rigtig dum en... jeg fik at vide at jeg skulle komme på fødegangen hvis jeg fik regelmæssige eller kraftige veer, for jeg gik i kramper med min søn og det var tæt på at ende galt... men da vi ringede første aften sagde hun bare "det er jo ikke regelmæssigt, så kan du blive hjemme til i morgen tidlig."  Heldigvis var min svigermor hos mig og kunne tale med store ord så vi kom ind...

Anmeld Citér

25. august 2015

Jegkiggerpåfugle

Ms.Sunshine skriver:

Den første dag startede de kort efter aftensmaden og jeg fik både varmepude og et varmt bad, men det hjalp ikke så vi kom på fødegangen kl. 22 og jordemoren nåede kun lige ind på stuen, så gik de over...

Resten af ugen startede de igen om aftenen og gik over af sig selv når vi nåede natten, så 2-4 timer hver dag...

Jeg er kun glad for at jeg ikke fødte den første dag, for den jordemor var en rigtig dum en... jeg fik at vide at jeg skulle komme på fødegangen hvis jeg fik regelmæssige eller kraftige veer, for jeg gik i kramper med min søn og det var tæt på at ende galt... men da vi ringede første aften sagde hun bare "det er jo ikke regelmæssigt, så kan du blive hjemme til i morgen tidlig."  Heldigvis var min svigermor hos mig og kunne tale med store ord så vi kom ind...

Det lyder absolut heller ikke som en jordemoder jeg ville være tryg ved at have - så måske kun positivt du ikke fødte der og tak for svigermor 

på fødegangen skal man jo netop kunne føle sig tryg i hænderne på kompetente uddannet mennesker 

Anmeld Citér

25. august 2015

Jegkiggerpåfugle

Nå ja, så blev køkkenet da også rengjort og fik vasket køkkenvinduet fri for mågelort - omg og jeg har stadigvæk ondt men masser af energi 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.