serier og film ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2015

Benjamins'mor

Det er svært at forklare hvad orange is the new Black handler om, udover at det foregår i et kvindefængsel. Men sjov, det er den. Jeg blev virkeligt fanget, men synes man skal se et par afsnit, så man selv kan vurdere.

Ellers har jeg lige været i gang med the fall, den er også vildt god, ham der spiller mr. Grey i fifty shades er med i den. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2015

Lucky05

Spirrevip skriver:

Dexter er en helt fantastisk serie! Den omhandler en mand, som er blodanalytiker, og seriemorder i sin fritid. Han tager dog kun skurkene, som er gået fri af retssystemet. Se et par afsnit uanset hvad. Og hav popcorn klar, for den er spændende!

Kan ikke hitte den på Netflix  den lyder ellers god.. 

Anmeld Citér

24. august 2015

Mettefpigen

Lucky05 skriver:

Kan ikke hitte den på Netflix  den lyder ellers god.. 

Den er på Netflix ☺

Anmeld Citér

24. august 2015

Lucky05

Mettefpigen skriver:

Den er på Netflix ☺

Jeg skulle bare lige væk fra min datters børne profil.  Så fandt jeg den. 

Anmeld Citér

24. august 2015

Sprit25

Mettefpigen skriver:

Hvad handler den mere præcist om, for har hørt flere snakke om den... men når jeg læser om den så synes jeg den lyder lidt kedelig....

Orange is the new Black handler om kvinden piper der kommer i et kvinde fængsel og man føler hendes kamp herinde.

for mig er Piper karakteren dødsyg men alle dem omkring hende er fantastiske. Og du får deres historier løbende. Elsker den serie! 

Ellers: 

house Of cards 

pretty little liars

rap fyr i la (old but good ) 

moderen family 

Anmeld Citér

24. august 2015

Mettefpigen

Sprit25 skriver:

Orange is the new Black handler om kvinden piper der kommer i et kvinde fængsel og man føler hendes kamp herinde.

for mig er Piper karakteren dødsyg men alle dem omkring hende er fantastiske. Og du får deres historier løbende. Elsker den serie! 

Ellers: 

house Of cards 

pretty little liars

rap fyr i la (old but good ) 

moderen family 

Taak for svaret  ☺ jaa elsker også rap fyr i la og modern family ☺

Anmeld Citér

24. august 2015

Mettefpigen

Lucky05 skriver:

Jeg skulle bare lige væk fra min datters børne profil.  Så fandt jeg den. 

Hahaha ��������

Anmeld Citér

24. august 2015

God-mor

Så har jeg fået Netflix, så tøser, hvad for nogle serier og film kan i anbefale?? Jeg er til alt fra desperate til Sons, og det samme med film ☺ 

I må gerne skrive lidt om hvad de handler om ��

Dexter 

Orange is the new black

Prison break (den er VIRKELIG god)

Breaking bad

er vild med alle de fire serier på hver deres måde. Men overrasket over hvor meget prison break fangede mig. 

Anmeld Citér

24. august 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Breaking Bad er fantastisk - om en almindelig kedelig mand der ender som super kriminel morder på en måde som kunne ske for (næsten) enhver. Den er både sjov & vildt spændende

Game of Thrones er også sindsygt god, men det forudsætter måske man er ok med sådan noget middelalder-fantasy agtigt noget

Anmeld Citér

24. august 2015

Lunae

Herhjemme har vi også set pretty little liars, prison break, LOST, SOA, Modern family, Homeland og house of cards - alle virkelig gode serier. Lige nu er vi igang med Suits og er også helt pjattet med den!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.