(januar) kuller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. september 2009

finkedinke

Jeg har haft min mellemste datter hjemme i 1½ uge fordi hun har været syg.
Den yngste og min mand har også været syge. Jeg og den ældste er gået helt fri.
Og nu trænger jeg bare til en pause. Jeg håber i lige gider lægge ører(øjne hihi) til lidt brok fra min side.
Jeg er så dårlig til at prioritere mig selv og jeg lader børnene have korte dage i skolen og børnehaven. Det er de glade for. Og jeg elsker mine børn meget højt. Men for pokker hvor kan jeg føle mig brugt og slidt nogen gange.
Den mellemste er lige præcis så syg at hun er irriterende og pirrelig(staves?)
men også at hun skal aktiveres og alligevel ikke er helt klar til børnehaven.

Clara kravler og jeg føler bare at jeg render hende i rumpen og forsøger at rydde det de to store har ladet ligge på gulvet.
Øv hvor er det hele trist lige i dag. Så oveni det hele ringer manden fra arbejde og fortæller om en god ide han har kunne hjælpe en god ven med. Jeg kunne høre på min mand at han ville have jeg skulle sige at han da er en vældig klog mand osv osv, og i stedet så snerrer jeg af ham fordi jeg ikke gider være god ved flere idag

Har i andre også nogle dage her på barslen hvor man bare ikke orker mere, selv om man slet ikke mærker at man laver noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

Misjelle

Det lyder da også som om du har nok at se til med 3 børn og en mand, som skal passes  .  Jeg har ikke nær så meget at se til som dig og alligevel kan jeg sagtens nikke genkendene til det med ikke at orke noget som helst, på trods af jeg ikke føler jeg har fået lavet noget som helst af det jeg burde. Når manden så kommer hjem har jeg nogle gange fået bidt lidt af ham, hvis det ikke lige gik som jeg gerne ville det . Jeg det handler lidt om at det vi går og laver når vi barsler ikke helt er målbart, så man kommer hurtigt til at føle man ikke har nået noget som helst og det har man jo . For når man har børn så er dagene jo bare ikke til at forudse og  der kan let forsvinde en hel dag med trøst, holde rodet nede osv. det vi kommer til at kalde for ingenting... .

Synes du skal klappe dig selv på skulderen og give din mand et knus, for vi gør det jo egentlig godt .

Michelle

Anmeld

16. september 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg kan godt mærke, at denne her barsel slapper jeg ikke lige så meget af som jeg gjorde, da jeg var på barsel med Luka. Jeg aflevere som regel Luka kl. 8,30-9 og henter ham igen kl. 14,30-15. I de timer skal jeg så også handle, gøre rent, ordne vasketøj og selvfølgelig på baby.dk  Jeg skal selvfølgelig også gerne lege med Lina og være der for hende.

Jeg kan godt mærke, at nogen dage er hårdere end andre selvom jeg prøver, at slappe af og lave ingenting.

Jeg vil sige til alle 1. gangsfødende - NYD JERES BARSEL - det bliver aldrig det samme med nr. 2

Og ja, vi skal klappe os selv på skuldrene og sige "vi gør det sku godt"

Kh.
Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.