Bikini

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.193 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. august 2015

Anonym trådstarter

Mangler en bikini. Er gået uden om længe da jeg bestemt ikke er helt tilfreds med maven syntes ofte underdelen i bikini er miniog det er jeg ikke glad for. Bum bum hvad gør man så ?? Nogen forslag? Hvad gør I andre med lidt blæver på maven

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2015

Anpau

Anonym skriver:

Mangler en bikini. Er gået uden om længe da jeg bestemt ikke er helt tilfreds med maven syntes ofte underdelen i bikini er miniog det er jeg ikke glad for. Bum bum hvad gør man så ?? Nogen forslag? Hvad gør I andre med lidt blæver på maven

Du kan jo også købe super fede badedragter, så det er da en mulighed.

Men jeg synes nu tit man kan få bikinier med hotpants underdel. Det er også blevet super moderne med underdele der går helt op til navlen og højere, men dem har jeg dog ikke set i butikkerne - der skal du google dig frem.

Generelt tror jeg internettet er din bedste ven lige nu, for bikinisæsonen er ovre, og det er derfor de færreste butikker der har flere bikinier/bredt udvalg tilbage. 

Anmeld Citér

24. august 2015

Anonym trådstarter

Anpau skriver:

Du kan jo også købe super fede badedragter, så det er da en mulighed.

Men jeg synes nu tit man kan få bikinier med hotpants underdel. Det er også blevet super moderne med underdele der går helt op til navlen og højere, men dem har jeg dog ikke set i butikkerne - der skal du google dig frem.

Generelt tror jeg internettet er din bedste ven lige nu, for bikinisæsonen er ovre, og det er derfor de færreste butikker der har flere bikinier/bredt udvalg tilbage. 

Tak for svar. Vil gerne se om jeg kan finde bikini, bruger badedragt i svømmehallen. Og ikke nemt at tage sol i badedragt er ikke så erfaren i hvad delene hedder, syntes ofte det er svært at Google uden. Googler jeg bikini kommer de alm små trusser frem.

Anmeld Citér

24. august 2015

ErDetSnartNU

Hvad med en tankini? Så kan du trække overdelen op når du skal have sol på maven

Anmeld Citér

24. august 2015

Anpau

Anonym skriver:

Tak for svar. Vil gerne se om jeg kan finde bikini, bruger badedragt i svømmehallen. Og ikke nemt at tage sol i badedragt er ikke så erfaren i hvad delene hedder, syntes ofte det er svært at Google uden. Googler jeg bikini kommer de alm små trusser frem.

Du kan google: bikini shorts, bikini hipster, bikini underdele (kig evt. under billeder)

Anmeld Citér

24. august 2015

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Hvad med en tankini? Så kan du trække overdelen op når du skal have sol på maven

Det har jeg aldrig hørt om :-) det må jeg lige prøve at google. 

Anmeld Citér

24. august 2015

Anonym trådstarter

Anpau skriver:

Du kan google: bikini shorts, bikini hipster, bikini underdele (kig evt. under billeder)

Takker det vil jeg prøve :-)

Anmeld Citér

24. august 2015

TNBC

Anonym skriver:

Jeg har badeshorts på, om det er til mænd eller kvinder, er mig lige meget, for så kan man lige gemme den der mave, der mener at den skal vise sig frem, lige så snart at trøjen forsvinder.

Anmeld Citér

24. august 2015

Anpau

Anonym skriver:

Takker det vil jeg prøve :-)

Velbekomme

Anmeld Citér

24. august 2015

Chellie

Jeg er slet ikke til bikini, jeg synes ikke det klæder mig .. Jeg har købt en badekjole fra Ellos, den er jeg rigtig glad for 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.