Baby sparker HELE tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
5 svar
2 synes godt om
23. august 2015

Jegkiggerpåfugle

jeg er nu 38+3 henne og jeg er virkelig tvivl med hensyn til plukveer.

kan baby godt være mere aktiv når der kommer en plukve? Jeg mærker kun at maven bliver hård og så at jeg får de mest voldsomme spark af baby

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2015

LBK

Jegkiggerpåfugle skriver:

jeg er nu 38+3 henne og jeg er virkelig tvivl med hensyn til plukveer.

kan baby godt være mere aktiv når der kommer en plukve? Jeg mærker kun at maven bliver hård og så at jeg får de mest voldsomme spark af baby

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår dit spørgsmål. Men jeg har termin i dag. Min baby har nu moslet rundt i tre dage. Den har ikke ligget stille i to sekunder. 

Når jeg i ny og næ får en plukve ligger baby gudskelov heeeelt stille

Anmeld Citér

24. august 2015

Jegkiggerpåfugle

LBK skriver:

Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår dit spørgsmål. Men jeg har termin i dag. Min baby har nu moslet rundt i tre dage. Den har ikke ligget stille i to sekunder. 

Når jeg i ny og næ får en plukve ligger baby gudskelov heeeelt stille

Jamen når der kommer en plukve hos mig så føler baby sig åbentbart meget provokeret og sparker i den anden side (ligger i højre side af maven)

uh jeg sender ve støv til dig LBK og håber du snart får baby i armene 

Anmeld Citér

24. august 2015

LBK

Jamen når der kommer en plukve hos mig så føler baby sig åbentbart meget provokeret og sparker i den anden side (ligger i højre side af maven)

uh jeg sender ve støv til dig LBK og håber du snart får baby i armene 

Av det må da gøre ondt... 

Jeg venter og venter og er så klar til at slippe for alle de skavanker og få min baby i armene.. 

Håber også snart du får lov. Jeg skal til JM onsdag og vil takke ja til tilbud om at blive sat i gang.

Anmeld Citér

24. august 2015

Jegkiggerpåfugle

LBK skriver:

Av det må da gøre ondt... 

Jeg venter og venter og er så klar til at slippe for alle de skavanker og få min baby i armene.. 

Håber også snart du får lov. Jeg skal til JM onsdag og vil takke ja til tilbud om at blive sat i gang.

Skal først til jordemoderen den 7. - 4 dage over termin og kan få en hindeløsning der hvis jeg ikke har født inden

Anmeld Citér

24. august 2015

LBK

Skal først til jordemoderen den 7. - 4 dage over termin og kan få en hindeløsning der hvis jeg ikke har født inden

Jeg krydser fingre for at du går i fødsel inden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.