Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg og min dejlige kæreste venter barn til April! I forvejen har jeg en dejlig søn som hedder Kian .
Kæresten og jeg har snakket om navne, og vi er begge blevet enige om at hvis vi får en pige, skal hun hedde Cosima
Hvis vi får en dreng, aner vi det ikke! Vi er begge til navne man ikke bare lige hører (Morten, Nikolaj og navne som dem) Derfor søger vi en masse ideer - så giv den gas!
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
EllieAndii skriver: Jeg og min dejlige kæreste venter barn til April! I forvejen har jeg en dejlig søn som hedder Kian . Kæresten og jeg har snakket om navne, og vi er begge blevet enige om at hvis vi får en pige, skal hun hedde Cosima Hvis vi får en dreng, aner vi det ikke! Vi er begge til navne man ikke bare lige hører (Morten, Nikolaj og navne som dem) Derfor søger vi en masse ideer - så giv den gas!
Tillykke med den lille ny
Kian og
Micas
Jamie
Alex
Mason
Saxe
Joey
Zakarias
Konrad
Isak
Sam
Sammy
Sonny
Nicki
Nikolas
Gabriel
Samuel
Tino
Matti
Bastian
Xander/Sander
Calvin
Kevin
Marvin
Adam
james
Henry
Anker
T10 skriver: Tillykke med den lille ny Kian og Micas Jamie Alex Mason Saxe Joey Zakarias Konrad Isak Sam Sammy Sonny Nicki Nikolas Gabriel Samuel Tino Matti Bastian Xander/Sander
Ihhh, hvor fint! Mange tak Der er et par stykker jeg godt kan li' Kian og Tino, er nu ikke helt dårligt
Kian og ..
Remee
Freddie
Saxo
Caspian
Georg
Jeg tror da ellers fx Morten er sjældent i vs og bhv i dag!
EllieAndii skriver: Ihhh, hvor fint! Mange tak Der er et par stykker jeg godt kan li' Kian og Tino, er nu ikke helt dårligt
Det var godt der var noget du kunne bruge
Kian og Tino er fine sammen
Min ældste søn på 8 år hedder Taj
Killian
Sixten
Dag
Luka
Jayden
Hayden
London
Maximillian
Vidar
Kjartan
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128