Søger engelske navme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2015

alenemor42

Jeg har en Jamie og en Nicola

Men ellers...

Siobhan 

Annie mae

Evan 

Sean

Joey 

Colin

Ian

Matthew

Janey 

Jill

Alison

Alicia

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2015

Benjamins'mor

James. 

Jamie. 

Madison.

Ashley. 

Audrey. 

Anmeld Citér

24. august 2015

Vik

amkjaer skriver:

Vi har en Elliott og en Marley og så er jeg lige blevet faster til en lille Melanie ♡♡

Ajj bliver nødt til at spørge ! Hvor gammel er din lille Marley??

Har nemlig selv en søn fra 4 maj som hedder Marley ����! 

Anmeld Citér

24. august 2015

amkjaer

Vik skriver:

Ajj bliver nødt til at spørge ! Hvor gammel er din lille Marley??

Har nemlig selv en søn fra 4 maj som hedder Marley ����! 

Ej hvor sjovt der er eller næsten igen. Min Marley er fra 12. Juni i år ;-) 

Anmeld Citér

24. august 2015

Vik

amkjaer skriver:

Ej hvor sjovt der er eller næsten igen. Min Marley er fra 12. Juni i år ;-) 

Det vist ikke så mange det har det navn. Du er faktisk den første jeg har mødt. Hvordan reagere folk når i uger hans navn? 

Anmeld Citér

24. august 2015

amkjaer

Det vist ikke så mange det har det navn. Du er faktisk den første jeg har mødt. Hvordan reagere folk når i uger hans navn? 

Du er også den første jeg har mødt. Hvor henne i landet bor i?

De fleste sybtes det er sødt og dem der ser ud som om de ikke helt "forstår" navnet plejer jeg sige - "ligesom bob Marley bare uden bob". Så kender de fleste jo navnet.

Der er da hElt sikkert også nogle det syntes det er mærkelig men de er gode til at skjule det ;-) hvad oplever du?

Anmeld Citér

24. august 2015

Vik

amkjaer skriver:

Du er også den første jeg har mødt. Hvor henne i landet bor i?

De fleste sybtes det er sødt og dem der ser ud som om de ikke helt "forstår" navnet plejer jeg sige - "ligesom bob Marley bare uden bob". Så kender de fleste jo navnet.

Der er da hElt sikkert også nogle det syntes det er mærkelig men de er gode til at skjule det ;-) hvad oplever du?

Vi bor på Sjælland ved Slagelse . Hvad med jer?

haha vi bruger sgu også ham Bob Marley. Selvom navnet har ikke noget med ham at gøre. der er vist også en film der hedder Marley and me.

Familien har tager det pænt, men de "gamle " skal lige kigge en ekstra gang inden de staver den. 

Vi har også en storepige som hedder Angelia.så vi er nok kendt for at vælge anderledes navne.

Anmeld Citér

24. august 2015

amkjaer

Vik skriver:

Vi bor på Sjælland ved Slagelse . Hvad med jer?

haha vi bruger sgu også ham Bob Marley. Selvom navnet har ikke noget med ham at gøre. der er vist også en film der hedder Marley and me.

Familien har tager det pænt, men de "gamle " skal lige kigge en ekstra gang inden de staver den. 

Vi har også en storepige som hedder Angelia.så vi er nok kendt for at vælge anderledes navne.

Vi bor på fyn mellem middelfart og odense. 

Nej vores har heller ikke noget med bob Marley at gøre det er bare en folk kender... ja filmen har jeg også hørt ligesom vi også får referencer til nemos far i find nemo :-) 

Vores store dreng hedder Elliott så vores familie var også forberedt på at det ikke blev en Viktor fx :-D 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.