Hjælp! hvad er der her??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.208 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. august 2015

Anonym trådstarter

Først, i forbindelse med anonymtråden, så er jeg altså anonym fordi jeg synes det er privat det her, og i øvrigt befinder det sig på min mands krop 

Når, men jeg håber nogen ka hjælpe! Det er de her knopper på billedet der er problemet. Det startede med området var ømt, så lignede det bumser, og nu er de et af stederne sorte i midten? Hm. Forsat ømt som et blåt mærke. Dem der er sorte i midten befinder sig i lysken, ned af låret, og de andre på baglåret. Det har været der en god slat dage men bliver værre.. 

Håber nogen har et godt bud! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2015

Fremad

Det er indgroet hår 

Anmeld Citér

22. august 2015

Flødebollen

Anonym skriver:

Først, i forbindelse med anonymtråden, så er jeg altså anonym fordi jeg synes det er privat det her, og i øvrigt befinder det sig på min mands krop 

Når, men jeg håber nogen ka hjælpe! Det er de her knopper på billedet der er problemet. Det startede med området var ømt, så lignede det bumser, og nu er de et af stederne sorte i midten? Hm. Forsat ømt som et blåt mærke. Dem der er sorte i midten befinder sig i lysken, ned af låret, og de andre på baglåret. Det har været der en god slat dage men bliver værre.. 

Håber nogen har et godt bud! 

Er det steder han barberer sig? (Nogle mænd barberer sig mange steder)

Anmeld Citér

22. august 2015

Anonym trådstarter

Flødebollen skriver:

Er det steder han barberer sig? (Nogle mænd barberer sig mange steder)

Nej, han barberer sig slet ikke 

Anmeld Citér

22. august 2015

Anonym trådstarter

sscm skriver:

Det er indgroet hår 

Det tror jeg ikke.. han har ikke rigtig hår der i lysken og barberer sig ikke..

Anmeld Citér

22. august 2015

Flødebollen

Anonym skriver:

Nej, han barberer sig slet ikke 

Det sidste billede ligner indgroede hår - men melder pas på det øverste.. Har i forsøgt at prikke hul på en af dem? (Ligner de er blodfyldte?)

Anmeld Citér

22. august 2015

sandramor

Det første billede ligner hudorme... de kan blive gigantisk store de bæster.... 

Anmeld Citér

22. august 2015

Fremad

Anonym skriver:

Det tror jeg ikke.. han har ikke rigtig hår der i lysken og barberer sig ikke..

Vi har jo hår sække over hele kroppen.... Og det er lige de steder der hvor tøjet slider dem væk.... Man behøver ikke barbere for at få nedgroede hår   

Anmeld Citér

22. august 2015

Kindfed

Jeg tror, det er loppebid. De sidder ikke kun på dyr, men også buske og natur sådan i al almindelighed. Prøv at Google fuglelopper og se, om det giver mening for ham

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.