Er i begyndt at tænke på julegave ønsker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. september 2009

Susan1978

Vi har jo alt....

hvad pokker ønsker man sig.. 

Jeg ved Ea mangler en ny cykel, der er lidt større end den hun har nu. og Emil skal vist ha en løbecykel.. en af de bedre..

men ellers er jeg blank... 

hvad med jer.. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

tumle81

Vi har lidt ønsker på tapetet...

Victoria mangler lidt tøj
Hun har også en build a bar bamse som altid mangler en masse *s*
Ellers er jeg faktisk også lidt blank

Valdemar mangler undertøj, strømper og bluser...
Ellers er en løbecykel, evt løbehjul på listen.
Måske lidt biler eller lign...

Har ikke så mange ønsker til dem faktisk, vildt så lidt de mangler !!!

Baby ved jeg jo ikke rigtig, måske lidt tøj alt efter om det bliver en dreng eller pige, muligvis lidt legetøj. På den anden side er der meget fra de to "store"

Knus Kathrina 34+1

Anmeld

17. september 2009

holbøll

Drengene skal have køjeseng, så det tror jeg bliver julegave. Ellers har vi indkkøbt lego værksted til Kristian og noget tøj. Men til Simon er jeg helt blank, de leger jo meget med det samme.

Anmeld

17. september 2009

Marie;-)

Nej jeg er så dårlig til at være i god tid med sådan noget!! Vildt at nogle er så fremme i skoene... ;-) Jeg er stadig i klip-klappere og kan dårligt planlægge næste uge... hehe....

Men jeg burde blive bare lidt bedre! :-)

Anmeld

17. september 2009

Tina2

Har også tænkt på en løbecykel til Milas, og Filuca mangler så absolut en større cykel- tror måske den skal være to numre større... Den hun har nu fik hun i julegave for 2 år siden og den er bare mega for lille nu!!!!

Ellers ønsker Milas sig mere til flexibanen, han EEEEELSKER det og kan lege med det i timevis, og er også ret vild med at samle briobane, så måske han også ønsker sig nogle flere skinner dertil:-)

Filuca leger jo aldrig med dukker osv, men jeg ved hun ønsker sig tøj til "Camilla" og "Kitty" (Build a bear) :-)

Ellers ønsker hun sig også Pixelinespil og måske spil til PS2. Bruger det faktisk kun til Singstar lige nu, men har flere børnespil dertil, så dem skal vi da ha gang i og se om det har noget interesse:-)

Har også snakket om værktøj til Milas, for han ELSKER at gå og hjælpe Thomas udenfor og gå og rode med noget....

Anmeld

18. september 2009

Annette

Nej nej hallooo stop nu, ggg

Jeg er slet ikke begyndt at tænke i de baner, blir sgu helt bange for jeg ikke når det...
Jeg aner overhovedet ikke hvad Oliver skal ha i julegave.
Måske nogle spil til hans XBOX og noget tøj.
Legetøj mangler han i hvert fald ikke, jeg har købt en del lego da det var på bud i Bilka og min mor har også købt, så jeg tror jeg skal ha ryddet op på ekstraværelset, så legoen kan flytte derind. Ellers kan han ikke være på værelset´. Jeg købte legotoget og ekstra skinner til ham og nu er min mor kommet med 2 æaker skinner mere, så der skal plads til, ggg

Godt familien ikke er så stor, for så skal jeg ikke finde så mange ønsker ;0)

Knus Annette, der slet ikke har tænkt over at der kun er 3 mdr og 6 dage til juleaften :0))

Anmeld

18. september 2009

Muslingen

Jeg er ikke begyndt endnu - overhovedet!.
Børnene har 1000 legetøjsønsker, men de har så meget i forvejen....
De ønsker sig alt i tilbehør til Barbie og Build-a-bear. Amalie ønsker sig brændende et make-up bord med Disney fairies, så det får hun nok af os.
Vi har lige Cecilies 3-års fødselsdag om 14 dage, så skal først lige beslutte hvad hun skal have i fødseldagsgave - det bliver nok et 3-hjulet løbehjul. Det ønsker hun sig vildt meget.
Ellers tror jeg vi skal købe de fleste julegaver i Australien. Hele familien elsker at få gaver fra vores rejser og vi har med de fleste aftale at vi kun giver små gaver i år. Vi har en kæmpe familie, så det kan virkelig løbe op...
Kh Fie

Anmeld

18. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Idun er ikke så meget gang i det endnu, men JEG har for engangskyld gave ønsker til min fødseldag og jul

MEN - jeg er ikke i tvivl om at IDun kommer med ønsker.

Jeg ved hun ønsker sig en Nintendo DS... Men det er det hun sparer op til med sparegrisen  hun er snart i mål, med krydser for at dække bord osv...

Anmeld

19. september 2009

JulieE

Jeg fører løbende ønskesedler for for hele familien. jeg plejer at opdatere dem løbende så lige nu ser jacobs sådan ud:

- Biler fra ”CARS” Die cast/metal biler
- Lego; Især bygninger f.eks Bondegård, politistation
- PC spil; Peddersen og Findus: buglernes verden
- voksendyne + pude og sengetøj dertil
- Tøj str. 116; nattøj, bukser, bluser og undertøj
- badehåndklæde med sejt motiv
- Schleich bondegårds dyr
- ++ klodser (fås i krea)
- Lille Nørd Dvd’er
- Gavekort til skobutik f.eks. skoringen
- Gode børnebøger
- Historier på CD (gerne med bog til)

Knus fra
Julie

Anmeld

20. september 2009

Manne

Her har Trine helt selv været i gang med at fortælle hvad der skulle på ønskesedlen:

• Hits for Kidz CD (vol. 21-22)
  • Nintendo Wii- spil  børnespil eller sports-spil
  • Cykel med gear
  • Nintendo DS i rød el. lyserød
  • Frisørsæt i plastik (set i BR)
  • Gavekort til IKEA (til ting/møbler på nyt værelse)
  • Sminkedukke
  • Heste fra Schleich 'Alf Feya' (se www.denlillebazar.dk)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.