hvilket mærke flyverdragt vil i anbefale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.194 visninger
10 svar
2 synes godt om
22. august 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Hvilket mærke flyverdragt vil i anbefale til et dagpleje barn der er rigtig meget ude Hun er til den tid 18mdr og vil tro hun bruger str 86 til den tid. 

Den må helt ikke være for stiv i det så hun ikke kan bevæge sig. 

Sidste år havde vi mikk line der kunne hun jo dog ikke gå men den holdt hende dejlig varm og tør selv om hun krævede på jorden så overvejer den igen  

Hvilken mærker kan i anbefale og hvilken skal man holde sig fra ? 

Mange tak på forhånd 

(Nægter dog at give 1000kr for en flyverdragt hun kun kan bruge denne venter ) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
anna111 skriver:

Hvilket mærke flyverdragt vil i anbefale til et dagpleje barn der er rigtig meget ude Hun er til den tid 18mdr og vil tro hun bruger str 86 til den tid. 

Sidste år havde vi mikk line der kunne hun jo dog ikke gå men den holdt hende dejlig varm og tør selv om hun krævede på jorden så overvejer den igen  

Mange tak på forhånd 

jeg har mikk line til mine og de er ude rigtig meget i deres børnehave/skole og de er dejlig varme og tørre. Medmindre man som min søn kan finde på at sidde midt i tø sne. Men det tror jeg ikke der er nogle dragter der i længere tid kan klare.

Anmeld Citér

22. august 2015

Vik

Vi har dårlig erfaring med Bilka's dragter. Her er vi glade for reima tec, Molo, hummel og ticket to Heaven. De koster lidt mere, men er lækre, holder  børn varme og tørre og man kan sælge dem igen.

lige nu har en del dragter fra sidste season på tilbud. Vi købt en Molo til 380,- god jagt

Anmeld Citér

22. august 2015

A&F

Jeg har god erfaring med me too og mikkeline 

Anmeld Citér

22. august 2015

Steffecph

Jeg har arbejdet i integreret institution og der var Reima, Ver de Terre og didrikson dem der holdt bedst. Både til store og små.. Vi har købt en Ver de terre og en Marmar.. 

De er dog lidt dyrere men helt sikkert pengene værd. Ellers er Kvicklys også ganske udemærket. :-) 

Anmeld Citér

22. august 2015

MKBP

Profilbillede for MKBP
anna111 skriver:

Mange tak på forhånd 

Køb brugt - i str. 86 slider de oftest ikke så meget på dem :-) Jeg køber altid brugt - og nægter at give mere en 100 kr. brugt :-) Mine børn har altid været varme og tørre ;-)

//Mette

Anmeld Citér

22. august 2015

Looni

anna111 skriver:

Mange tak på forhånd 

Jeg fik anbefalet "reima" sidste år da min søn havde første vinter hvor han kunne gå. 

Den var jeg super glad for, og har købt en i samme mærke til i år også. 

Anmeld Citér

22. august 2015

Clisolka

Jeg købte en brugt Hummel til min dreng sidste år i str. 80 - den sad rigtigt godt på ham da han lige havde lært at gå. Den holdte ham godt varm. Jeg har også god erfaring med Sportsmasters egne mærker, de er også varme, dem har min datter haft et par gange.

Jeg er dælme glad for at jeg ikke brugte 1300 kr på en helt ny flyverdragt til min datter sidste år. Max 14 dage efter var den revnet langt op i begge inderlår Der havde været et løst søm i rutsjebanen!! Det lignede at nogle havde stået med en kniv og sprættet den op

Anmeld Citér

22. august 2015

Lilott

Sidste år havde jeg en småfolk til min søn som sad godt på ham og holdet ham varm og tør  Forrige år havde han en fra Kvickly som også var god til det behov han havde dengang han ikke kunne gå 

Anmeld Citér

22. august 2015

lineog4

Jeg har brugt Reima til alle mine børn, de har aldrig frosset, været for varme eller våde. Et år havde jeg købt en anden og det endte med jeg solgte den og købte en Reima for den var bare ikke i nærheden af Reima kvalitet selvom det var samme pris.

Sidste år købte jeg en didrikson jakke til min ene søn og må indrømme den kvalitet er på højde hvis ikke bedre en Reima.

Men udover mærke så ville jeg til en så lille have fokus på den er forholdsvis tynd (det er Reima) og ikke stiv i stoffet. Plus den har forstærkning i numsen for de sidder en del bed i den alder. Og så at den er nem at tage af og på 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.