Var din slimprop starten på din fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2015

Jegkiggerpåfugle

Min gik for 6 dage siden - jeg venter stadigvæk på de famøse veer

håber der sker noget lidt hurtigere for dig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2015

sandramor

Da jeg ventede den første gik den om natten og jeg fik veer kl 8 om morgenen og fødte kl 17.30

Anmeld Citér

21. august 2015

M (:

Anonym skriver:

Jeg har født før. Men har aldrig oplevet at slimproppen "gik". Det er min så gjort i dag.. Har termin om to dage og er da nu UTROLIG spændt på om der sker mere..

skete der noget da din slimprop gik..??

Min slimprop gik fredag og jeg fødte tidligt søndag morgen (2. barn).

Min slimprop så jeg aldrig ved 1. barn.

Anmeld Citér

21. august 2015

sne190810

Min slimprop gik onsdag eftermiddag, på terminsdagen. Kl 00.30 om aftenen begyndte de første småveer, torsdag kl 17.21 havde jeg født. 

:-) Held og lykke 

Anmeld Citér

22. august 2015

Jegkiggerpåfugle

Ej hvor føler jeg mig snydt siden i alle er gået i fødsel inden for KORT TID efter den prop er gået

Anmeld Citér

22. august 2015

Anonym trådstarter

Jegkiggerpåfugle skriver:

Ej hvor føler jeg mig snydt siden i alle er gået i fødsel inden for KORT TID efter den prop er gået

Ja jeg bliver da heller ikke mindre ivrig af at læse alle de kommentarer

Anmeld Citér

22. august 2015

Moldemine

Min slimprop gik for 4 dage siden og jeg er 40+1 idag og sikker på min baby aldrig kommer ud��

Venter mit tredje barn og har født hhv. 14 dage og 7dage før tid ved de to andre �� så føler jeg er gået langt over tiden allerede����

Anmeld Citér

22. august 2015

Looni

Min gik 3 dage inden jeg fik veer første gang. Disse gik dog i sig selv efter 8timer og så startede de "rigtige" veer først 12 timer senere. Og han var ude efter 12 timer fra veerne begyndte anden gang. 

Slimproppen gik 5 dage før jeg fødte her (og fødte 41+3) ��

Anmeld Citér

22. august 2015

Anonym trådstarter

Jeg fik ret voldsomme og hyppige plukveer sent i går aftes. Men de er desværre gået i sig selv igen. Men der røg mere af slimproppen i dag så jeg håber VIRKELIG snart der sker noget 

Anmeld Citér

22. august 2015

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg har født før. Men har aldrig oplevet at slimproppen "gik". Det er min så gjort i dag.. Har termin om to dage og er da nu UTROLIG spændt på om der sker mere..

skete der noget da din slimprop gik..??

Jep jeg fødte under et døgn senere 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.