Pleje af huden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.786 visninger
20 svar
9 synes godt om
21. august 2015

A&F

Hej de damer

Da jeg nu er 25 år gammel, er det også på tide at jeg hopper med på vognen når det kommer til selvforkælelse af huden . Jeg overvejer at bruge creme, serum og øjencreme, måske også noget der forebygger rynker. Dog er jeg meget skeptisk over om de produkter virker. Hvad har I god erfaring med? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
A&F skriver:

Hej de damer

Da jeg nu er 25 år gammel, er det også på tide at jeg hopper med på vognen når det kommer til selvforkælelse af huden . Jeg overvejer at bruge creme, serum og øjencreme, måske også noget der forebygger rynker. Dog er jeg meget skeptisk over om de produkter virker. Hvad har I god erfaring med? 

Jeg vil sige en god rens, en exfolierende maske eller creme, serum og dagcreme så er du dækket godt ind  

den exfolierende maske/creme skal du kun bruge 2-3 gange ugentligt  

det er svært at nævne gode produkter da det kommer an på hvilken hudtype man har men af serum, er jeg brændt ret varm på beaute pacifiques paradoxe serum - jeg har kun prøvet den som tester i Matas og læst en masse om den, men den lyder virkelig god! Også som primer under make up  

Anmeld Citér

21. august 2015

A&F

Mor11 skriver:

Jeg vil sige en god rens, en exfolierende maske eller creme, serum og dagcreme så er du dækket godt ind  

den exfolierende maske/creme skal du kun bruge 2-3 gange ugentligt  

det er svært at nævne gode produkter da det kommer an på hvilken hudtype man har men af serum, er jeg brændt ret varm på beaute pacifiques paradoxe serum - jeg har kun prøvet den som tester i Matas og læst en masse om den, men den lyder virkelig god! Også som primer under make up  

Kan du se forskel på din hud når du bruger det? Jeg har fedtet hud(har fået den analyseret) nu skal jeg blot finde de rette produkter 

Men vil da lige læse lidt om det du bruger. 

Anmeld Citér

21. august 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
A&F skriver:

Kan du se forskel på din hud når du bruger det? Jeg har fedtet hud(har fået den analyseret) nu skal jeg blot finde de rette produkter 

Men vil da lige læse lidt om det du bruger. 

Ja jeg kan tydeligt se forskel jeg bruger mest hudpleje for at min make up skal kunne ligge pænt. Det kan den slet ikke når jeg ikke "holder" min hud. Jeg får tørre plamager, små knopper og bumser men det er altsammen reduceret til et minimum når jeg bruger hudpleje især den exfolierende del gør kæmpe forskel her, da den fjerner de døde hudceller og de værste flager på de tørre områder huden er helt glat og blød bagefter 

Anmeld Citér

21. august 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Du kan i øvrigt gå i magasin og snakke med de der damer i hudplejeafdelingen, så kan i snakke om hvad du godt kunne tænke dig og så har de tit nogen prøver du kan få med hjem. Det er ret smart da der som regel er nok i en prøve til et par dage, så du kan mærke om produkterne føles rare på din hud og evt om du slår ud af dem - det er ret dyrt for gode produkter så det er ærgeligt at købe og finde ud af at man ikke bryder sig om det. 

Anmeld Citér

21. august 2015

A&F

Mor11 skriver:

Du kan i øvrigt gå i magasin og snakke med de der damer i hudplejeafdelingen, så kan i snakke om hvad du godt kunne tænke dig og så har de tit nogen prøver du kan få med hjem. Det er ret smart da der som regel er nok i en prøve til et par dage, så du kan mærke om produkterne føles rare på din hud og evt om du slår ud af dem - det er ret dyrt for gode produkter så det er ærgeligt at købe og finde ud af at man ikke bryder sig om det. 

Hvor er det rart at høre, at produktet virker på dig. Tak fordi du deler din erfaring, og tak for rådet  

Anmeld Citér

21. august 2015

Kærlighediminmave

Jeg bruger udelukkende koreansk hudpleje produkter og make up. De er meget længere fremme end vi er herhjemme. Plus de er virkelig opmærksomme på hvad de kommer i deres produkter. Det virker og koster ikke en bondegård som hudplejen gør herhjemme. Min hud er markant forbedret 

Anmeld Citér

21. august 2015

A&F

nullermand15 skriver:

Jeg bruger udelukkende koreansk hudpleje produkter og make up. De er meget længere fremme end vi er herhjemme. Plus de er virkelig opmærksomme på hvad de kommer i deres produkter. Det virker og koster ikke en bondegård som hudplejen gør herhjemme. Min hud er markant forbedret 

Hvor kan man købe produkterne henne?

Anmeld Citér

21. august 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
nullermand15 skriver:

Hvor køber du produkterne? Ved du hvad der er i?

har selv læst og overvejet det, men har ikke fundet steder på nettet hvor jeg kan købe det, samt har læst at nogle gange er der underlige ting i, som de mener er utroligt gode for huden.

Anmeld Citér

21. august 2015

Hectar

Alt fra Raunsborg - det har virkelig gjort underværker for min hud

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.