hvilken stol til at give helt lille baby grød i ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.975 visninger
8 svar
3 synes godt om
21. august 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Hvilken stol til at give helt lille baby grød i ?? 

Min datter var 4 - 4.5mdr da hun startede på grød og der havde jeg hende i en skråstol hvor jeg sad på gulvet foran hende ellers havde jeg den stående på bordet. 

Men jeg fik virkelig ondt i armen af det kan jeg huske da der var en du afstand 

Så jeg leder efter en slags højstol til helt små babyer har i nogen anbefalinger  ? 

( overvejer instansen til trip trap stolen ) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
anna111 skriver:

Min datter var 4 - 4.5mdr da hun startede på grød og der havde jeg hende i en skråstol hvor jeg sad på gulvet foran hende ellers havde jeg den stående på bordet. 

Så jeg leder efter en slags højstol til helt små babyer har i nogen anbefalinger  ? 

Vi havde instansen til trip trap stolen. Den var vi glade for

Anmeld Citér

21. august 2015

Ellie79

anna111 skriver:

Jeg prøver godt nok at vente til min søn er 6 mdr. med grød men lige nu ligger han i baby instansen til tripp trapp stolen, når vi andre spiser, så den vil jeg helt sikkert anbefale. Den er også rigtig god når man er i køkkenet og baby lige skal være med og ikke gider ligge på gulvet  

Anmeld Citér

21. august 2015

Emisoph

Vær blot obs på kvælningsrisiko når baby sidder tilbagelænet. Det gør det svært at hoste maden op hvis det skulle komme i den gale hals.

Har dog hørt godt om Bumbi stolen.

Anmeld Citér

21. august 2015

SofieNJ

Nomi highchair ����☺️ Den er fantastisk!

Anmeld Citér

22. august 2015

tossen93

Hauck sit'n relax

den er simpelthen fantastisk! skråstolen har flere indstillinger, og kan blive lige så høj som en højstol. og så kan sædet tages af og er nem at tage med. 

nem at rengøre, ja, vi har haft den siden vores datter var 4 uger gammel, og vi bliver stadig kun  mere og mere glade for den. hun er nu 11 måneder.

Anmeld Citér

22. august 2015

Abracadabra

Emisoph skriver:

Vær blot obs på kvælningsrisiko når baby sidder tilbagelænet. Det gør det svært at hoste maden op hvis det skulle komme i den gale hals.

Har dog hørt godt om Bumbi stolen.

Den har jeg til gengæld kun hørt meget, meget dårligt om fra pålidelige fysioterapeuter. 

Anmeld Citér

22. august 2015

Emisoph

Abracadabra skriver:

Den har jeg til gengæld kun hørt meget, meget dårligt om fra pålidelige fysioterapeuter. 

Jeg har ikke selv erfaring med den, min datter blev ikke præsenteret for mad før hun kunne sidde stabilt oprejst, netop pga kvælningsrisiko bl.a.

Jeg har blot hørt fint om Bumbo ift spisning kontra skåstillede stole. Ergonomien er så et spørsmål for sig.

Anmeld Citér

22. august 2015

Steffecph

Vi havde Nomi baby indsats. Den var vi glade for, ikke til spinning men generelt. Min datter kunne dog sidde selv da hun begyndte at få mad :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.