Appetitspring - 3 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.741 visninger
3 svar
1 synes godt om
21. august 2015

maak

Hej skønne mødre!

Min søn har siden han var 5 uger sovet ca. 8 timer i streg om natten før han skulle ammes. Da vi ramte 3 mdr. begyndte han at vågne hver 3. time og er sulten og det var varet en uge nu! ��

Hvor lang tid varede jeres appetitspring ved 3 mdr., hvis i oplevede et? 

Står selvfølgelig op og ammer ham, men er der noget man kan gøre for at øge ens produktion lidt hurtigere? ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ikke andet end at amme amme amme og så er det i øvrigt naturligt at deres mønster ændre sig - også til det værre nogen gange. 

Min pige spiste 2 gange om natten længe, og så var der en lang periode hvor det var 4 gange og så gik det nedad igen lige pludselig.  

Anmeld Citér

21. august 2015

maak

Mor11 skriver:

Ikke andet end at amme amme amme og så er det i øvrigt naturligt at deres mønster ændre sig - også til det værre nogen gange. 

Min pige spiste 2 gange om natten længe, og så var der en lang periode hvor det var 4 gange og så gik det nedad igen lige pludselig.  

Jeg ammer bare på fuld knald så Heldgvis bliver han ikke sur eller irriteret og falder hurtigt i søvn igen.. Men puuuh, man skal ikke blive forvendt Synes de 8 timer i streg var så skønne 

Anmeld Citér

22. august 2015

Sandratoft

maak skriver:

Jeg ammer bare på fuld knald så Heldgvis bliver han ikke sur eller irriteret og falder hurtigt i søvn igen.. Men puuuh, man skal ikke blive forvendt Synes de 8 timer i streg var så skønne 

Ja det er farligt at blive forvendt i starten min datter sov også hele natten da hun var helt lille, og da vi nåede de magiske 3 måneder så stoppede det igen og er aldrig vendt tilbage på fast basis nogle perioder var vi oppe på 10 gange om natten, men så var vi også der hvor amningen skulle til at slutte. Nu hvor hun er snart 14 måneder, så vågner hun 1-4 gange om natten, men nu får hun bare vand af kop samt sutten. Man vænner sig til det, hvis det skulle være en trøst. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.