Fest frisure til lille pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.187 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. august 2015

Anonym trådstarter

Er lige ano for at holde min profil hemmelig

vi står og skal til bryllup, vi plejer altid at lave franske fletninger så ville gerne prøve noget andet. Vi havde egentligt aftalt krøller, men vi glemte at lave fletninger igår, imens håret var vådt. Og krøllejernet nægter barnet at prøve..

så har i nogle gode ideer så man kan se fin ud og samtidigt lege, når man er næsten fire år? 

Lige et billede af det omtalte hår 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2015

Ønskerbaby15

Hejsa 

jeg er vild med denne frisure  http://youtu.be/jbz-na--8mg

og den er faktisk rigtig nem at lave når bare man kan flette en fransk fletning, hvilket jeg jo kan se du kan det er faktisk bare en fransk fletning på "vrangen" der snor sig på hovedet og den sidder rigtig godt fast på hovedet så hun kan lege.

Anmeld Citér

21. august 2015

Mor i Aarhus

Anonym skriver:

Er lige ano for at holde min profil hemmelig

vi står og skal til bryllup, vi plejer altid at lave franske fletninger så ville gerne prøve noget andet. Vi havde egentligt aftalt krøller, men vi glemte at lave fletninger igår, imens håret var vådt. Og krøllejernet nægter barnet at prøve..

så har i nogle gode ideer så man kan se fin ud og samtidigt lege, når man er næsten fire år? 

Lige et billede af det omtalte hår 

Min datter gider ikke at få lavet frisurer, men er glad for pyntede hårbøjler og spænder/elastikker med kunstige blomster - helst store med glimmer og perler. Købte engang til et bryllup en stor lilla blomst (i dyre domme) fra Lene Bjerre og dyppede enderne af bladene først i lim og derefter i glimmer fra "krea-jule-kassen" og den faldt i den 4-åriges smag. Det samme har jeg gjort med nogle fjer, der er limet på langs af en hårbøjle og den er også et hit. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.