Undgå træk fra vindue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.757 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. august 2015

Mor1986

jeg kunne godt bruge nogle ideer til hvordan man undgår træk fra vindue. 

Vi overvejer at flytte vores datters seng hen ved siden af vinduet da det vil give hende mere plads på værelset. Men jeg vil gerne undgå træk. Vi har i forvejen i de kolde mdr et håndklæde til at ligge i bunden da vinduet skql skiftes når vi har råd. Men indtil da kunne jeg godt bruge ideer til råd hvordan vi ellers kan undgå det. 

Det skal siges hun har lidt allergier så sådan noget med gardin rundt on sengen måske er dumt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2015

Mor1986

Slet ingeb

Anmeld Citér

21. august 2015

loop

Mor1986 skriver:

jeg kunne godt bruge nogle ideer til hvordan man undgår træk fra vindue. 

Vi overvejer at flytte vores datters seng hen ved siden af vinduet da det vil give hende mere plads på værelset. Men jeg vil gerne undgå træk. Vi har i forvejen i de kolde mdr et håndklæde til at ligge i bunden da vinduet skql skiftes når vi har råd. Men indtil da kunne jeg godt bruge ideer til råd hvordan vi ellers kan undgå det. 

Det skal siges hun har lidt allergier så sådan noget med gardin rundt on sengen måske er dumt. 

Kan i ikke fuge vinduet, der hvor det er utæt?

Før i tiden kunne man få forsatsvinduer i plast, som blev sat på med dobbeltklæbende tape, netop som en midlertidig løsning. Det er måske også en mulighed.

Anmeld Citér

21. august 2015

Mor1986

loop skriver:

Kan i ikke fuge vinduet, der hvor det er utæt?

Før i tiden kunne man få forsatsvinduer i plast, som blev sat på med dobbeltklæbende tape, netop som en midlertidig løsning. Det er måske også en mulighed.

Jeg tror ikke det kan fuges. Det er gammelt og trænger til at blive skiftet. Men kan høre min mand ad 

et vindue skal selvfølgelig aldrig kunne lukke helt tæt men det er meget utæt. 

Men ja man må lige undersøge om der findes sådan et. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.