Biligt børnetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
1 svar
0 synes godt om
20. august 2015

betina.holbaek

Et godt råd til mødre der søger efter billigt og lækkert børne -eller babytøj. 

Jeg er op til flere gange nu, stødt på denne børnetøjs-hjemmeside, hvor de ofte har nogle ret gode tilbud på børne og babytøj. 

Da jeg selv har benyttet den og været glad for serviceniveauet, kvaliteten af tøjet og prisen, vil jeg gerne dele min erfaring med andre, der også gerne vil købe nyt tøj til barnet uden at bliver en alt for dyr fornøjelse. 

Tag et kig på siden her www.feenogfroen.dk

Er der andre der har erfaringer med gode sider at købe børnetøj på, kunne det være meget interessant at høre mere om :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2015

ekebiv

betina.holbaek skriver:

Et godt råd til mødre der søger efter billigt og lækkert børne -eller babytøj. 

Jeg er op til flere gange nu, stødt på denne børnetøjs-hjemmeside, hvor de ofte har nogle ret gode tilbud på børne og babytøj. 

Da jeg selv har benyttet den og været glad for serviceniveauet, kvaliteten af tøjet og prisen, vil jeg gerne dele min erfaring med andre, der også gerne vil købe nyt tøj til barnet uden at bliver en alt for dyr fornøjelse. 

Tag et kig på siden her www.feenogfroen.dk

Er der andre der har erfaringer med gode sider at købe børnetøj på, kunne det være meget interessant at høre mere om :-) 

Jeg kender en facebook side der hedder Grønærten, det er mærketøj til halv pris.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.