Må han det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

971 visninger
5 svar
6 synes godt om
19. august 2015

Karina84

Min killing på 15 uger er de sidste par dage begyndt at slikke på min mave uden på trøjen, mens ørene er lidt tilbage, han spinder og han "ælter" med poterne

Det er lidt som når de renser deres pels, og altså sådan sutte-slikke-gnubbe agtigt.

Jeg tænker at det er en del af hans udvikling, men hvor meget skal han have lov til det? Jeg tror kun det er mig han gør det ved og det er typisk her om aftenen når der er ro på og han bliver en kælerøv.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2015

MorTilN

Det lyder meget normalt for killinger, det er die adfærd og betyder han anser dig som sin nye mor som han prøver at die hos, så det vel lidt en kærligheds erklæring  ser jeg det som

Anmeld Citér

19. august 2015

Karina84

Anonymbebs skriver:

Det lyder meget normalt for killinger, det er die adfærd og betyder han anser dig som sin nye mor som han prøver at die hos, så det vel lidt en kærligheds erklæring  ser jeg det som

Åh ja, han dier selvfølgelig 

Og det er jo så bare super, men som hans nye mor, hvor meget må han så "die" hos mig?

Altså det er ikke altid lige super fedt, men hvis det giver han tryghed, vil jeg jo heller ikke afvise ham. 

Anmeld Citér

19. august 2015

Jegkiggerpåfugle

det gør de fleste killinger og de er SÅ nuttet når de gør det - vores hankilling kastede sig over vores den store hankat - HVER nat lå han og "diede" hos den store hankat og det gjorde han faktisk i næsten 6 mdr og den store han fandt sig i det 

men det er da skønt han har accepteret dig som sin nye mor 

Anmeld Citér

19. august 2015

MorTilN

Karina84 skriver:

Åh ja, han dier selvfølgelig 

Og det er jo så bare super, men som hans nye mor, hvor meget må han så "die" hos mig?

Altså det er ikke altid lige super fedt, men hvis det giver han tryghed, vil jeg jo heller ikke afvise ham. 

Altså det jo lidt op til dig om du vil have det eller ej. Evt vende ham til kæl, lige som moren vil afvise diening og slikke(kæle) istedet. Nogen synes det sødt og ikke har noget i mod det andre vil ikke have det. Men mon ikke han måske stopper når han bliver ældre han er jo kun 15 uger og næsten lige taget fra moderen så jeg ville personligt give ham den tryghed når jeg selv ville have det og så se om det ikke stopper lidt når han bliver lidt  ældre og ellers "vende ham fra" senere med kæl og snak 

Anmeld Citér

19. august 2015

Chellie

Det er en trygheds-ting. Han må det så meget, du selv gider at finde sig i det  på et tidspunkt bliver du lidt træt af det, og afviser ham, og det er helt naturligt - for både ham og dig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.