Jeg er SÅ forvirret!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. august 2015

Mor til F

Hej piger, 

Ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg,  har bare brug for,  at få nogle tanker ud! 

Min krop er mærkelig,  altså virkelig mærkelig! 

I juli 2014,  fødte jeg min datter <3 Jeg ammede indtil slutningen af november.  

Den 16/2-15 fik jeg min første mens efter fødslen. 

Jeg havde derefter 4 fuldstændig regelmæssige menstruationer.  

Men så gik det galt!  Fik  mens efter kun 23 dage,  bløde i 14 dage efterfølgende. Havde 15 dages pause og blødte så i 12 dage.  Derefter har jeg ikke set skyggen af blod. 

I lørdags bad min mand mig tage en graviditets test,  han havde brug for vished - negativ. 

Tog også en æl test som så ret positiv ud.  På dag 34 i denne cyklus.

Tog endnu en æl test idag og der er 2 tydelige streger - dog er test stregen mindre tydelig end i lørdags. Dag 38 i cyklus. 

Sidste mens startede den 12/7 og varede til den 24 / 7.

Hvad pokker sker der for min krop? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2015

LLT.

Mor til Freia <3 skriver:

Hej piger, 

Ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg,  har bare brug for,  at få nogle tanker ud! 

Min krop er mærkelig,  altså virkelig mærkelig! 

I juli 2014,  fødte jeg min datter <3 Jeg ammede indtil slutningen af november.  

Den 16/2-15 fik jeg min første mens efter fødslen. 

Jeg havde derefter 4 fuldstændig regelmæssige menstruationer.  

Men så gik det galt!  Fik  mens efter kun 23 dage,  bløde i 14 dage efterfølgende. Havde 15 dages pause og blødte så i 12 dage.  Derefter har jeg ikke set skyggen af blod. 

I lørdags bad min mand mig tage en graviditets test,  han havde brug for vished - negativ. 

Tog også en æl test som så ret positiv ud.  På dag 34 i denne cyklus.

Tog endnu en æl test idag og der er 2 tydelige streger - dog er test stregen mindre tydelig end i lørdags. Dag 38 i cyklus. 

Sidste mens startede den 12/7 og varede til den 24 / 7.

Hvad pokker sker der for min krop? 

Lyder mystisk! Hvilken præventation bruger i? Det kan have meget at sige har selv lige måtte skifte p-pille mærke da jeg først havde total regelmæssig mens, så en udeblivende og så pletblødte jeg i 4!!!!! Uger i streg

Anmeld Citér

19. august 2015

Mor til F

LLT. skriver:

Lyder mystisk! Hvilken præventation bruger i? Det kan have meget at sige har selv lige måtte skifte p-pille mærke da jeg først havde total regelmæssig mens, så en udeblivende og så pletblødte jeg i 4!!!!! Uger i streg

Vi brugte kondom i starten - nu bruger vi ikke noget. Det sveg sindsygt med kondom,  så kunne slet ikke holde det ud. Så det er ikke fordi der kommer "kunstige" hormoner ind i min krop Synes virkelig det er mærkeligt!   Min mand trækker sig ud før udløsning.  

Anmeld Citér

19. august 2015

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

Vi brugte kondom i starten - nu bruger vi ikke noget. Det sveg sindsygt med kondom,  så kunne slet ikke holde det ud. Så det er ikke fordi der kommer "kunstige" hormoner ind i min krop Synes virkelig det er mærkeligt!   Min mand trækker sig ud før udløsning.  

Jeg undre mig altid over den der trække ud metode... Hvad skulle det gøre godt for? Det beskytter jo ikke mod graviditet, og hvis du gerne vil være gravid, hvorfor trækker han sig så ud? Det var lidt et sidespring, men jeg forstår det virkelig ikke?

Anmeld Citér

20. august 2015

Mor til F

solskinsliv skriver:

Jeg undre mig altid over den der trække ud metode... Hvad skulle det gøre godt for? Det beskytter jo ikke mod graviditet, og hvis du gerne vil være gravid, hvorfor trækker han sig så ud? Det var lidt et sidespring, men jeg forstår det virkelig ikke?

Jeg har ikke lyst til at blive gravid og kan ikke tåle hormonerne i p-piller,  så det er den bedste løsning for os pt.  

Anmeld Citér

20. august 2015

Carina:-)

Jeg har ikke lyst til at blive gravid og kan ikke tåle hormonerne i p-piller,  så det er den bedste løsning for os pt.  

Risikoen er stor for graviditet ved at "stå af" der kommer presæd før den egentlige udløsning og der skal jo bare en enkelt sædcelle til...

Hvis I virkelig ikke ønsker et barn mere vil jeg stærkt anbefale jer en mere holdbar løsning så du ikke skal igennem en abort . 

Anmeld Citér

20. august 2015

Mor til F

Carina:-) skriver:

Risikoen er stor for graviditet ved at "stå af" der kommer presæd før den egentlige udløsning og der skal jo bare en enkelt sædcelle til...

Hvis I virkelig ikke ønsker et barn mere vil jeg stærkt anbefale jer en mere holdbar løsning så du ikke skal igennem en abort . 

Vi har snakket om en nr 2 på et tidspunkt,  men først at begynde at prøve rigtigt om et års tid.  

Men synes bare det er mærkeligt,  at min cyklus pludselig er så meget anderledes,  når jeg IKKE er gravid. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.