Hvornår kommer jeres børn i seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.315 visninger
27 svar
0 synes godt om
18. august 2015

Blop2

Kunne godt tænke mig, at høre hvor gamle jeres børn er og hvornår de kommer i seng? (i hverdagen).

Har selv en søn på 3,8 år. Han har indtil nu kommet i seng 18.45-19.00. Han sover stadig til middag, da han har nogle adfærdsvanskeligheder, som gør han har brug for hans middagslur. Problemet er bare, at han er begyndt at vågne kl. 4, og det er altså for tidligt, så var nysgerrig på at høre hvornår jeres børn kommer i seng.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2015

Mettefpigen

Her er bassen 4 år d 3/9 og han kommet i seng kl 18:30 og står op kl 6 ☺ der er ikk nogle problemer med ham til daglig udover at han kan Være pisse træt i løbet af eftermiddagen ��

Anmeld Citér

18. august 2015

Mamalou

Min søn er 4,3 år og kommer i seng samtidig med din søn. Han stoppede med middagsluren i børnehaven lige før han var fire år. Hvis min søn får lov at sove til han selv vågner, kan han godt sove til kl 8-9 stykker, men bliver normalvis vækket omkring kl 6.30. 

Anmeld Citér

18. august 2015

Malene76

Her kommer Felix på 3,5 år i seng mellem 19 og 19.30 på hverdage. Nogle dage allerede kl. 18 hvis det er en af de dage hvor han bare er træt træt træt. 

Han kan sagtens bære at komme senere i seng hvis vi er ude, også selvom det er hverdag. Vi har dog meget sjældent travl om morgenen og han bliver typisk afleveret mellem 8 og 8.30. 

Kh. Malene 

Anmeld Citér

18. august 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Min pige er næsten 16 mdr og hun kom normalt i seng kl 20 og vågner mellem kl 8 og 9 

Men nu har vi lige lavet  det om fordi hun er for træt om aftnen så nu kommer hun i seng kl 19 og vågner Ca kl 7.30 

Anmeld Citér

18. august 2015

Augustmama

Vores pige på 3 år kommer i seng kl. 19 og ligger og leger lidt og ser ramasjang.. Når de går i seng så ligger hun sig også ned og sover  og kl. 20 fredag efter disneysjov. 

Anmeld Citér

18. august 2015

sandramor

Den store pige på 10 kommer i seng kl 21 Ca og den mindste på 3,5 år kommer i seng mellem 19.30 og 20 og bliver vækket omkring kl 7... Men hun vågner ofte når jeg står op kl 6.30... hun sover ikke længere middagslur i børnehaven 

Anmeld Citér

18. august 2015

MorTil3+

Vores på 3,5 kommer i seng kl 19 og ligger så i sengen og ser ramasjang til de sover og så er det godnat, hun bliver så vækket 7.30, hun sover ikke til middag. Den store på 9 kommer i seng kl 20 og ser så tv til kl 21. Og bliver vækket 6.45. 

Anmeld Citér

18. august 2015

helle85

her kommer min datter på 7 år, i seng kl 18:30 hun tegner, spiller eller læser ca 5 min også sover hun, hun vågner ved 6 tiden, ved godt hun kommer tidligt i seng men hvis hun kommer senere i seng så bliver hun over træt og kan ikke sove, plus vi så har en meget sur datter dagen efter

min dreng på 8(snart 9) kommer i seng mellem 19-20 an på hvor træt han er men mest bliver kl 19:30 nå han kommer i seng, og han sover med nogen biler, han lige skal stille rigtig også sover han, han vågner også ved 6 tiden 

Anmeld Citér

18. august 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min pige er 13 mdr og kommer i seng kl 19. Hun bliver puttet med dynen godt op under hagen og sin putteklud over øjnene og så er det godnat. For det meste ligger hun sig til at sove med det samme, af og til ligger hun og snakker en halv times tid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.