Flytning af stor bund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

931 visninger
4 svar
2 synes godt om
18. august 2015

Tin

Profilbillede for Tin

Jeg skal i morgen bage en drømmekage i bradepande. Jeg skal derefter have den delt i 2 bunde,der regner jeg bare med at bruge en sytråd,som jeg også gør ved mindre bunde.

Men hvordan løfter jeg den øverste væk?? Og hvordan kommer jeg den tilbage,når fyldet er kommet på uden den knækket?? Er ikke den store bager,andet til hjemme hygge. Kagen er et ønske fra min datter,som hun skal have med i skole på torsdag. 

På forhånd tak.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2015

Ploffer

Tin skriver:

Jeg skal i morgen bage en drømmekage i bradepande. Jeg skal derefter have den delt i 2 bunde,der regner jeg bare med at bruge en sytråd,som jeg også gør ved mindre bunde.

Men hvordan løfter jeg den øverste væk?? Og hvordan kommer jeg den tilbage,når fyldet er kommet på uden den knækket?? Er ikke den store bager,andet til hjemme hygge. Kagen er et ønske fra min datter,som hun skal have med i skole på torsdag. 

På forhånd tak.

Jeg plejer at lirke et tyndt skærebræt ind under den bund der skal løftes af. Så kan du ligeså stille glide den ned på kagen igen når du skal samle den 

Anmeld Citér

18. august 2015

Kay

Plejer at bage de store bunde af 2 omgange altså 2 tynde kager så er risikoen for at den knækker mindre 

Anmeld Citér

18. august 2015

Tin

Profilbillede for Tin
Kay skriver:

Plejer at bage de store bunde af 2 omgange altså 2 tynde kager så er risikoen for at den knækker mindre 

Var bare bange for om de så blev for tørre, for det havde jeg nemlig overvejet.

Anmeld Citér

18. august 2015

Kay

Tin skriver:

Var bare bange for om de så blev for tørre, for det havde jeg nemlig overvejet.

Det har jeg aldrig haft problemer med 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.