nf scanning idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. august 2015

Anonym trådstarter

Skal til nakkefoldsscanning idag klokken 17.30 og jeg er ved at dø af spænding. Kan slet ikke holde det ud og har næsten ikke sovet endnu 

Vi var til en tidlig scanning i 7. Uge og der så vi fint hjerteblink. Men tænk hvis noget er sket i mellemtiden. Min veninde mistede sit foster den anden dag og flere i min familie har aborteret. Endda i 14. Uge. Hovedet står ikke stille 1 sekund. Havde lige brug for at dele mine bekymringer.  Er sikker på der er mange der har det sådan. 

Knus 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Skal til nakkefoldsscanning idag klokken 17.30 og jeg er ved at dø af spænding. Kan slet ikke holde det ud og har næsten ikke sovet endnu 

Vi var til en tidlig scanning i 7. Uge og der så vi fint hjerteblink. Men tænk hvis noget er sket i mellemtiden. Min veninde mistede sit foster den anden dag og flere i min familie har aborteret. Endda i 14. Uge. Hovedet står ikke stille 1 sekund. Havde lige brug for at dele mine bekymringer.  Er sikker på der er mange der har det sådan. 

Knus 

Det er så ganske forfærdeligt at vente mår man skal til de afgørende scanninger. Især dem sent på dagen .  Håber og beder til at alt går godt <3 

Anmeld Citér

18. august 2015

L-Mortil3

Fik i et fint billede ? :-)

Anmeld Citér

18. august 2015

Anonym trådstarter

Mange tak 

Ja det blev godt. Men var dog kun 10+2 så jeg skal komme igen da hun ikke kunne vurdere risikoen allerede. Men babys hjerte blinkede fint og var fuld af spilopper. Er meget glad og tilfreds

Lige indtil om 14 dage så er jeg nok ligeså nervøs igen

Anmeld Citér

26. oktober 2015

Mom2beIhope

I dag skal jeg til NF for første gang - er mega spændt, som i mega spændt!
Har ikke været til scanning før og man mærker jo ikke meget til graviditeten her i starten.
Er helt oppe og køre over at vi kommer til at høre hjertelyden og håber bare at alt er normalt

Jeg synes at det er utroligt svært at forholde sig til jeg allerede er gravid -det gik ret hurtigt og det er jo bare den positive test, ingen mens, kvalme og ømme babser, som udgør graviditeten lige nu.
Uhh, jeg er spændt og lidt nervøs

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.