Første gipsning - sej lille mand.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2015

Diosa85

Inger skriver:

Nøj, hvor ser han sød og lækker ud 

Sikken en sej gut, hvor længe skal han så have gipsen på og hvilken virkning skal det give foden?? krydser fingre for en rolig dag og nat 

Han skal have den skiftet på mandag. En gang om ugen bliver den skiftet i de næste 6-8 uger. Det vil dreje hans fod på plads 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2015

Jegkiggerpåfugle

Diosa85 skriver:

Nej slet ikke. Foden så faktisk rigtig sød ud. Lignede en almindelig fod bare lidt drejet 

Jeg håndterer det hele fint. Han er super god og lægerne super flinke 

Årh jeg bliver helt glad - man havde jo haft nogle billeder på nethinden om hvordan sådan en klumpfod så ud - og hvor er det da nogle søde tæer og fødder om så den er lidt drejet - jeg ønsker i hvert fald jer alt det bedste og følger med på sidelinien  

Anmeld Citér

17. august 2015

Kay

når jeg har hørt ordet klump fod har jeg altid tænkt sådan en kæmpe fod... altså i en "klump" sådan opsvulmet agtig   men det er jo bare sådan en fin lille fod der bare sidder lidt skævt  

men hvor er han bare lækker!!!! 

Anmeld Citér

17. august 2015

Diosa85

Jegkiggerpåfugle skriver:

Årh jeg bliver helt glad - man havde jo haft nogle billeder på nethinden om hvordan sådan en klumpfod så ud - og hvor er det da nogle søde tæer og fødder om så den er lidt drejet - jeg ønsker i hvert fald jer alt det bedste og følger med på sidelinien  

Det giver nogle grimme billeder ja. Men nej de er så fine alligevel. 

Venter du selv en med klumpfod da?

Anmeld Citér

17. august 2015

Jegkiggerpåfugle

Diosa85 skriver:

Det giver nogle grimme billeder ja. Men nej de er så fine alligevel. 

Venter du selv en med klumpfod da?

Nej ikke hvad jeg ved af i hvert fald - men du har været meget aktiv på siden og på min mave (kunne genkende brugernavnet ) så jeg har fulgt med da jeg ikke helt vidste så meget om babyer født med klumpfod  

Anmeld Citér

17. august 2015

Diosa85

Jegkiggerpåfugle skriver:

Nej ikke hvad jeg ved af i hvert fald - men du har været meget aktiv på siden og på min mave (kunne genkende brugernavnet ) så jeg har fulgt med da jeg ikke helt vidste så meget om babyer født med klumpfod  

Nåh på den måde.

Det er da dejligt at vide at der er nogen der følger med. Skal nok give update om hans forløb

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.