meget urolig om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
2 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. august 2015

stinelarsen

Hej, jeg har en søn på snart 5 måneder som har sovet igennem fra han var 5 uger. ca 21-7 plus minus. De sidste par uger har han været lidt urolig sidst på natten, men det bliver være og være, nu starter det ca kl 02.00 og fortsætter resten af natten. Han kaster med hovedet, arme og benene. Han løfter benene så højt han kan og kaster dem ned i sengen. Det giver em masse uro og ingen af os får sovet. Min søn halvsover dog selvom han ligger så uroligt. Er der nogen af som har samme problem?

hilsen en meget frustreret mor..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2015

Tutter92

Sådan nogle perioder har min søn også haft, og har stadig nogle urolige nætter en i mellem. Han er nu 9 måneder

Vi har ikke rigtig gjort noget så længe han sover. Men hvis han begyndte at græde i søvne har jeg siddet og nusset ham.

Måske det er tid til at han skal sove i sit eget værelse så I kan få noget søvn ?

Anmeld Citér

17. august 2015

Hapiness is motherhood

Skulle også til at spørge om alder  Min røg ind på sit eget værelse efter blot 2 uger fordi jeg vågnede af ALLE lyde fra ham. Så længe han får sovet og ikke er vågen, så ville jeg ikke tøve med at rykke ham lidt længere væk, så du også fik sovet. Bare han lige er faldet til og du stadig kan høre når han faktisk er vågen, så ville jeg helt sikkert anbefale at flytte ham

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.