Hej damer!
Min datter er nu 9,5 mdr og er normalt blevet ammet kl. 19 når hun puttes, kl. 22.30 og igen kl. 4 om natten.
Den sidste halvanden uge (i hvert fald!) Er hun vågnet mellem 4-6 gange fra hun bliver lagt til vi står op. Hun vågner og vil ammes - sutten accepterer hun ikke når hun vågner... Og jeg er ved at være godt smadret..
Hun spiser ikke ret meget almindeligt mad. Max 5-6 små bitte stykker rugbrød med pålæg, en halv banan eller 5-6 mundfulde yoghurt el.lign. hun har aldrig ville have grød eller mos. Derudover ammer jeg hende ca. 4 gange i dagtimerne, og prøver at vænne hende til at spise almindelig mad. Ammede hende normalt de der 2 gange fra hun blev puttet til næste morgen, men det har hun da virkelig optrappet den seneste tid! 
Jeg søger lidt råd fra andre der har prøvet det samme, for jeg har fået sår og rifter på brystvorterne, og har haft det en uges tid, og det er bare så smertefuldt. Tror hendes tænder skraber mod dem! Auch!! 
Så mødre - er vi ude i en natteafvænning så hun måske får mere appetit om dagen, og sover bedre om natten...? Eller hvad siger jeres erfaring jer??
Anmeld
Citér