Hejsa..
Jeg vil bare fortælle at jeg havde Mikkel med til fyseterapi i dag. og sagde efter "behandlingen" til hende at jeg er meget glad for det store stykke arbejde hun gør for Mikkel og at jeg havde besluttet mig for at hun gerne må bruge hans video til at vise andre førældre der har børn, med samme vanskeligheder som Mikkel..:)
Men hun må kun bruge hans videoer til det. IKKE til uddannelse af andre eller på skoler eller lignende.. Fordi jeg synes ikke Mikkel på den måde skal vises frem for det han ikke kan. Jeg vil hellere vise ham frem for det han faktisk godt kan i stedet for...:)
Jeg forklarede hende at jeg havde valgt sådan, fordi jeg gere vil gøre mit til at hjælpe andre forældre der har et barn med problemer - og det er den eneste måde jeg kan gøre det på - at lade dem se videoen.. ;)
Men den skal ikke bruges til undervisning og andet fordi jeg har en ide om at nogle springer fra sådan en uddannelse, og så har de måske allerede nået at se videoen..:( Fortalte hende også at jeg ikke synes om at Mikkel skal vises frem/udstilles, fordi der er nogle ting han ikke kan..
Hun kunne godt forstå at jeg havde det sådan, ikke mange har lyst til at vise sådan nogle videoer frem fortalte hun..
Jeg kan ikke huske hvem af jer der skrev det, men andre forældre som har en barn med vanskeligheder ser jo ikke Mikkel, de vil se de ting han ikke kan - som deres eget barn heller ikke kan.. og det tror jeg er rigtig nok..
Jeg fik selv lov at se en video i dag med en pige der havde de samme problemer som Mikkel, da hun startede til fys og jeg må indrømme at jeg faktisk ikke kan huske om pigen havde mørkt eller lyst hår, kort eller langt... Det eneste jeg rigtig så på, var den måde hun gik, kravlede, hoppede, sad osv... Så det er nok rigtig nok. :$ man ser ikke på den måde på barnet, men ser i stedet på det barnet kan og ikke kan...;)
Jeg ville bare fortælle jer hvad jeg havde valgt i formiddag og sige 1000 tak for alle jeres gode råd..:)
Knus fra Camilla. som håber at dette indlæg ikke er blevet alt for rodet..:$
Anmeld