Appelsin skriver:
Fik Idag at vide at jeg muligvis har en hjerteformet livmoder, men sikker var de ikke... Den er ikke delt i to, men den ser lidt hjerteformet ud... Nu er jeg på bange for at det har stor betydning for at kunne få børn. Har haft en biokemisk og en missedabortion lige i rap, sidst nævnte er ikke afsluttet da der står en blødning derinde som de ik kan vurdere om det skal skrabes ud eller komme ud af sig selv... Jeg skal vente en uge mere...
Hej Appelsin,
Jeg er ked af, at du har mistet 
Jeg har selv været gravid 2 gange, første gang endte i en spontan abort i 9. uge
Anden gang endte med min smukke datter 
Jeg fik grundet en stor mave operation som spæd, kejsersnit - var først planlagt, men blev akut, da jeg gik i fødsel af mig selv, 36 + 6.
Da min datter er født og de skal have moderkagen ud, ser de noget overraskede ud, da det viser sig at moderkagen er hjeteformet det går hurtigt op for dem, at det er fordi jeg har en hjeteformet livmoder 
Jeg har læst i min e-journal, at min livmoder kun har 2/3 kapacitet, det betyder at den kun er 2/3 størrelse af en gennemsnitlig livmoder. Det betyder at jeg kun vil kunne føde små børn - min datter vejede 2551g ved fødslen 37 + 0. Og at jeg aldrig vil kunne gå til termin. Jeg vil altid føde før termin.
Anmeld
Citér