Muligvis hjerteformet livmoder - andre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.244 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. august 2015

Appelsin

Fik Idag at vide at jeg muligvis har en hjerteformet livmoder, men sikker var de ikke... Den er ikke delt i to, men den ser lidt hjerteformet ud... Nu er jeg på bange for at det har stor betydning for at kunne få børn. Har haft en biokemisk og en missedabortion lige i rap, sidst nævnte er ikke afsluttet da der står en blødning derinde som de ik kan vurdere om det skal skrabes ud eller komme ud af sig selv... Jeg skal vente  en uge mere...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2015

Mor til F

Appelsin skriver:

Fik Idag at vide at jeg muligvis har en hjerteformet livmoder, men sikker var de ikke... Den er ikke delt i to, men den ser lidt hjerteformet ud... Nu er jeg på bange for at det har stor betydning for at kunne få børn. Har haft en biokemisk og en missedabortion lige i rap, sidst nævnte er ikke afsluttet da der står en blødning derinde som de ik kan vurdere om det skal skrabes ud eller komme ud af sig selv... Jeg skal vente  en uge mere...

Hej Appelsin, 

Jeg er ked af,  at du har mistet 

Jeg har selv været gravid 2 gange, første gang endte i en spontan abort i 9.  uge Anden gang endte med min smukke datter 

Jeg fik grundet en stor mave operation som spæd, kejsersnit - var først planlagt,  men blev akut,  da jeg gik i fødsel af mig selv,  36 + 6. 

Da min datter er født og de skal have moderkagen ud,  ser de noget overraskede ud,  da det viser sig at moderkagen er hjeteformet det går hurtigt op for dem, at det er fordi jeg har en hjeteformet livmoder

Jeg har læst i min e-journal,  at min livmoder kun har 2/3 kapacitet, det betyder at den kun er 2/3 størrelse af en gennemsnitlig livmoder.  Det betyder at jeg kun vil kunne føde små børn - min datter vejede 2551g ved fødslen 37 + 0.  Og at jeg aldrig vil kunne gå til termin. Jeg vil altid føde før termin. 

Anmeld Citér

16. august 2015

Jegkiggerpåfugle

Jeg fik også afvide at jeg havde en hjerteformet livmoder, men jeg har ingen SA og MA bag mig og gik til 39+6 med min den første. 

Anmeld Citér

16. august 2015

Appelsin

Tak fordi i deler jeres historier med mig  det trøster st høre at det er endt glædeligt for jer begge to  det giver mig håb 

Anmeld Citér

16. august 2015

tweety2060

Har en veninde som mistede og senere blev opr og har nu den skønneste på 3 mdr

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.