Celavi vs wheat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.080 visninger
6 svar
3 synes godt om
16. august 2015

mortilsilke

Hej. Jeg har jo set at man kan få et tilbud fra CeLaVi med regntøj, termotøj og gummistøvler til kun 550kr, det er jo dejligt billigt. Hvordan er det i kvaliteten? Eller er det bedre at smide det dobbelte næsten efter Wheat fx? Eller skulle man købe CeLaVi til vuggestuen og wheat hjemme, hvordan har I gjort?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2015

De3Guldklumper

mortilsilke skriver:

Hej. Jeg har jo set at man kan få et tilbud fra CeLaVi med regntøj, termotøj og gummistøvler til kun 550kr, det er jo dejligt billigt. Hvordan er det i kvaliteten? Eller er det bedre at smide det dobbelte næsten efter Wheat fx? Eller skulle man købe CeLaVi til vuggestuen og wheat hjemme, hvordan har I gjort?

Jeg har celavi termotøj og regntøj til min knejt på 6 år og lillesøster på 1. 

Det er 3. Sæson han køre på celavi og det bliver brugt - virkelig brugt. 

Jeg er så glad for det da det virkelig holder. 

Anmeld Citér

16. august 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
mortilsilke skriver:

Jeg ville helt klart købe CeLaVi tilbuddet.

Jeg synes det er et lækkert mærke og en super kvalitet

Anmeld Citér

16. august 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
mortilsilke skriver:

Jeg ville helt klart købe CeLaVi tilbuddet.

Jeg synes det er et lækkert mærke og en super kvalitet

Anmeld Citér

16. august 2015

Benjamins'mor

Jeg elsker Celavi, er derimod ikke helt imponeret over Wheat, synes hurtigt det får en dårlig pasform efter vask. 

Anmeld Citér

16. august 2015

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vi har brugt celavi to sæsoner nu, vi har været super glade for kvaliteten og at celavi gør så meget for at det er uden alt muligt kemi

Anmeld Citér

16. august 2015

GrønStjerne

Vi har en del Celavi til vores to piger, og vi har altid været tilfredse med det. Lillesøster har ovenikøbet kunne arve storesøsters. Storesøster er ikke så vild, så hendes har altid været pænt efter brug, når så lillesøster har været en sæson igennem med et sæt kan man godt se det har været trukket igennem en hæk baglæns, men det holder stadig tæt.

Jeg synes sagtens du kan kaste dig ud i det tilbud, det lyder som en helt fair pris.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.