Overtøj til oktoberbabyer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
7 svar
2 synes godt om
15. august 2015

SKbaby

Jeg venter tvillingedrenge som senest kommer slut september/start oktober men jeg er i tvivl om hvad for noget overtøj jeg skal købe til dem.

Min store datter blev født i slutningen af november og der var det jo klart en flyverdragt af en art som var nødvendig. Men det er jo typisk ikke så koldt i oktober så hvad køber man? Det skal bruges til når de sidder i autostol i bil og til daglige barnevognsture.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2015

SofieNJ

SKbaby skriver:

Jeg venter tvillingedrenge som senest kommer slut september/start oktober men jeg er i tvivl om hvad for noget overtøj jeg skal købe til dem.

Min store datter blev født i slutningen af november og der var det jo klart en flyverdragt af en art som var nødvendig. Men det er jo typisk ikke så koldt i oktober så hvad køber man? Det skal bruges til når de sidder i autostol i bil og til daglige barnevognsture.

Jeg ville købe nogen køredragter. Joha laver nogen rigtig lækre nogen i uld 

Anmeld Citér

15. august 2015

Annemette07

SKbaby skriver:

Vi brugte hummels fleecedragter/kørerdragter :-) vores er født den 15/10 :-)

Anmeld Citér

16. august 2015

Mama93

hvornår skal de så bruge flyverdragt? 

Anmeld Citér

16. august 2015

MoarMoar

Mine børn er begge født i december og de har kun haft fleecedragter på i autostol og barnevogn. 

Der er jo varme på i bilen, så de bliver for varme med flyverdragt synes jeg. Du kan evt give dem dyne eller tæppe på. 

Anmeld Citér

16. august 2015

fresia

Profilbillede for fresia

Vi brugte Hummel flece køredragt, flyverdragt fik hun vist først på i jan/feb, hun er fra den 11/10 

Anmeld Citér

16. august 2015

lineog4

Min ene er fra slutoktober og han har ikke haft en flyverdragt det første år. Han havde først en hjemmegjort ulddragt og senere en fra joha. Da han kunne sidde op i barnevognen fik han en vindtæt jakke over.

Anmeld Citér

16. august 2015

Benjamins'mor

Min datter er født i midten af oktober, jeg købte en bamsedragt i h&m, og så havde hun en lidt tykkere fleecedragt til de koldere dage. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.