Hej Pia
Jeg døjede også med sukker i urinen med de to andre, så havde foventet det lidt. Havde dog så fin en glukose værdi ved min sidste belastning at jeg (naivt) troede det hele var gået i sig selv igen. Håber heller ikke det udvikler sig til mere end " bare" lidt sukker i urinen... Vi må se hvad den siger om en uge, der skal jeg til jm igen!
Jeg er ikke gået over tid med de to andre, da jeg er blevet sat igang begge gangene pga smerter. Første gang et par dage før termin og anden gang på terminsdagen. Jeg kender jo ikke til at gå igang selv, men synes jeg har haft to super gode fødsler, selvom det er gået hurtigt. Fra første rigtige ve, til jeg har haft en baby i armene er der gået ca 4 timer!!
De sidste par dage har været så slemme at jeg næsten ikke har kunnet holde det ud, vågner op mod 10 gange hver nat pga smerter, kan ikke holde ud at lege med ungerne på gulvet, kan dårligt rejse mig uden lige at skulle holde pause og sunde mig inden jeg går!! Det er vildt belastende, og en faktor som gør at jeg glæder mig enormt meget til det hele er overstået.
Det bliver spændende med dit lægebesøg, min læge vurderede slet ikke hvor stor baby var, men havde selvf været til jm 4 dage forinden. Han mente at det var sen sag for jm, de havde langt mere erfaring på det område *s*
Knus Kathrina 34+2
Anmeld