Hvornår ku jeres partner mærke spark?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.222 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. august 2015

Jn81

Godaften. 

Er bare lige lidt nysgerrig... Er gravid med tvillinger i uge 21+4 og tænker bare.... Hvornår kan min kære mand mon mærke når de sparker? Altså ved at ligge hånden på min mave  jeg mærker godt med rumsteren derinde, syns jeg, og tænker at det er babyerne der sparker osv... Da vi var til MD scanning i uge 20+0 synes jeg at kunne huske at hun sagde at den ene moderkage lå foran og den anden lå oppe.... 

Og så lige.... Synes jeg har det som om at jeg har MEGA meget luft i maven... Eller som om man har drukket en masse vand og har lidt "ovetsvømmelse" derinde... Er det ganske normalt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2015

StephanieNajim

Mener min mand mærkede den ene af børnene sparke omkring uge 18 ☺ 

Det du spørger om med luft i maven/oversvømmelse oplevede jeg ikke, så det kan jeg desværre ikke svare på . 

Anmeld Citér

15. august 2015

Septemberbaby2

Jeg var 16+5 da han mærkede det første gang. Anden graviditet. 

Anmeld Citér

17. august 2015

monedk

Jn81 skriver:

Godaften. 

Er bare lige lidt nysgerrig... Er gravid med tvillinger i uge 21+4 og tænker bare.... Hvornår kan min kære mand mon mærke når de sparker? Altså ved at ligge hånden på min mave  jeg mærker godt med rumsteren derinde, syns jeg, og tænker at det er babyerne der sparker osv... Da vi var til MD scanning i uge 20+0 synes jeg at kunne huske at hun sagde at den ene moderkage lå foran og den anden lå oppe.... 

Og så lige.... Synes jeg har det som om at jeg har MEGA meget luft i maven... Eller som om man har drukket en masse vand og har lidt "ovetsvømmelse" derinde... Er det ganske normalt? 

Kan ikke rigtig huske det med min første graviditet (singelton)  

men her med tvillingerne var det omkring uge 22-23 der havde jeg faktisk mærket dem udenpå før, men det var bare ikke så ofte. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.