Her er det præcis det samme. Min søn er så 15 mdr. Far putter uden problemer både til aften og til middag, dagplejemor har heller ingen problemer. Men ligeså snart det er mig tager det en krig og han sætter sig op, græder når jeg går osv. Det tager en evighed. Sådan har det været den sidste halvanden måned.
De sidste 3 gange jeg har puttet ham har keg prøvet at blive siddende inde hos ham med en hånd på ham, det har taget cirka 3 kvarter. Jeg siger ikke noget eller kigger på ham, er der bare indtil han sover. Idag tog det kun 20 minutter! KÆMPE sejr!
Jeg tror han gør det fordi han ikke vil give slip på mig og vælger så at give ham den tryghed han har brug for, ved at blive hos ham. Det tager lidt tid for ham at få tilliden tilbage til at keg ikle går, for før gik keg og kom så ind og lagde ham igen når han græd, men kan mærke at det andet er en bedre løsning, da han så ikke er ked af det på noget tidspunkt. Jeg har en stol ved siden af sengen og sidder bare og småsover ved siden af. Når man først har accepteret at det tager lang tid, er det ikke så slemt.
Herhjemme putter vi hver 2. Dag og jeg lader bevidst aldrig min mand overtage når jeg først har startet.
held og lykke med det 
Anmeld
Citér